Foursquare je zasigurno jedan od onih fenomena koji se događaju svakih 10-ak godina, a ova knjiga mogla bi potaknuti ljude da ga još više koriste.

Knjigu 'Power of Foursquare' napisao je Forbesov bivši novinar Carmine Gallo u kojoj uspoređuje suosnivače ovog servisa Dennisa Crowleya i Naveena Selvadurala sa mladim Steve Jobsom i Steve Wozniakom.

Knjiga je danas izašla na Amazonu i sadrži 7 ključnih savjeta za 'otključavanje' potencijala Foursquarea za poduzeća, te uključuje ekskluzivne intervjue sa trgovcima, marketingašima, stručnjacima, korisnicima te samim Crowleyem i Selvaduralom uz inspirativne priče od strane poznatih brandova kao što su Chill's, Jimmy Choo, The Red Cross pa čak i NASA-e.

U knjizi Gallo objašnjava metode iza samog uspjeha Foursquare protiv kojeg se čak i neuspješno pokušao boriti gigant Facebook, te kako ga poduzetnici, mali poduzetnici i marketingaši mogu primijeniti u svojim naporima da poboljšaju svoje poslovanje.

Gallo kaže kako knjiga nije napisana kao vodič kroz Foursquare već je na neki način ispričao impresivne aktivnosti koje su korisnici ove mreže, kojih ima preko 10 milijuna, primijenili u svom poslovanju.

Knjiga se prodaje po cijeni od 15 dolara za tvrdi uvez te 12 dolara za Kindle verziju, pa ukoliko želite i vi unaprijediti vaše poslovanje uz pomoć Foursquare možda bi trebali uložiti kojih 15-ak dolara u budućnost.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju