Električni automobili i dalje su skuplji u odnosu na vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem, iako već neko vrijeme čitamo kako bi se situacija s vremenom trebala promijeniti. S vremenom na tržištu očekujemo i jeftinija vozila s električnim motorima, a čak je i Musk spominjao Teslu cijene oko 25 tisuća dolara. Također, i VW je prikazao projekt ID.Lifea čija bi se cijena trebala kretati oko iste cifre.

Slika nije dostupna Žestoke kritike upućene prema Musku: Iz Forda kažu da je kupovina Teslinih automobila kompromis

Informacije o tome kada bi takva najjeftinija Tesla mogla doći na tržište vjerojatno nema niti sam Musk, no zato prvi čovjek Forda Jim Farley smatra kako se bližimo razdoblju cjenovnog rata među automobilskim kompanijama. I on je kao neku početnu cijenu za osnovni model e-vozila također uzeo istu cifru kao i Musk, 25 tisuća dolara.

Iako se trenutačno nalazimo u neizvjesnom razdoblju koje karakteriziraju inflacija, poskupljenja i nestašice, Farley ipak vjeruje kako će se tijekom sljedećih godina situacija popraviti te će trošak proizvodnje električnih vozila biti sve niži, sve do razine da će se najjeftiniji modeli moći prodavati po cijeni oko 25 tisuća dolara.

Vjerujem da naša industrija ide prema velikom cjenovnom ratu, komentirao je gostujući na Bernstein Strategic Decisions Conferenceu ovog tjedna.

Slika nije dostupna Karizmatični automobil koji će promijeniti pravila igre: Stiže "prvi pravi konkurent Tesli"

Rekao je kako je početna cijena njihova Mustanga Mach-E oko 45 tisuća dolara, no sama baterija košta čak 18 tisuća dolara, što im ne ostavlja puno mjesta za niže cijene. To će se, vjeruje, promijeniti s poboljšanjima na tržištu baterija, a i sam Ford razvija platformu nove generacije za električna vozila koja bi također trebala utjecati na niže cijene proizvodnje.

Izvor: Electrek
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju