Što je to zapravo LinkedIn?

LinkedIn je najveća svjetska društvena mreža koja okuplja ljude koji traže posao i tvrtke koje traže zaposlenike. Jedan od glavnih razloga pridruživanja društvenoj mreži LinkedIn je u principu menadžment naše karijere.

Zimo Zimo Damjan Tomšić | 13.11.2010. / 11:36

Što je to zapravo LinkedIn?

LinkedIn je najveća svjetska društvena mreža koja okuplja ljude koji traže posao i tvrtke koje traže zaposlenike. Jedan od glavnih razloga pridruživanja društvenoj mreži LinkedIn je u principu menadžment naše karijere.

Izradom našeg profesionalnog profila napravili smo autoritativni resurs sa svim našim profesionalnim iskustvima i sposobnostima. Jedan takav autoritativni resurs nam omogućuje da nas ljudi pronađu dok pretražuju Internet. Pretragom našeg imena preko najveće Web tražilice Google, poslodavci će dobiti poveznicu na naš LinkedIn profil.

Na ovaj način ćemo odmah ostaviti profesionalni dojam i moći ćemo više kontrolirati rezultate pretraživanja našeg imena na Googleu. Dakle ako tražite posao i volite društveno umrežavanje, LinkedIn je odlična društvena mreža koja vam u tome uvelike može pomoći.

Kako izgleda profil na LinkedIn društvenoj mreži?

Kada se registriramo moramo izraditi profil koji sažeto opisuje naša profesionalna znanja i postignuća. Postoje dvije vrste profila na LinkedInu, osobni profil kojeg mi sami popunjujemo i profili tvrtka koje one same izrađuju u svrhu traženja budućih zaposlenika. Na samom profilu moguće je navesti svoje prošle radne pozicije i trenutnu poziciju, navesti svoje obrazovanje, te dodatne kontakt informacije.

Također je moguće pridružiti se raznim grupama i stranicama kompanija gdje možemo naći vezu za naš budući posao ili osobu koja nam može napisati preporuku za posao koji smo prije obavljali. Korisnicima je omogućeno i postavljanje vlastite fotografije i pregledavanje fotografija drugih osoba. Jedna od odličnih mogućnosti koje nudi LinkedIn je i postavljanje raznih korisnih aplikacija.

Ovdje bi izdvojili mogućnost postavljanja Wordpress aplikacije koja omogućuje prikaz novosti sa našeg Wordpress bloga. Također jako je zanimljiva mogućnost postavljanja Google ili Slideshare prezentacija. Omogućeno nam je i otvaranje tematskih grupa otvorenog/zatvorenog tipa unutar kojih se potiče rasprava i razmjena mišljenja i informacija o određenoj temi. Kada smo naš profil ispravno popunili, u desnom gornjem kutu postoji poveznica gdje poslodavac lako može preuzeti naš profil u pdf formatu.

Statistika društvene mreže LinkedIn

  • LinkedIn ima preko 75 milijuna korisnika u 200 zemalja svijeta
  • Novi korisnik se pridružuje LinkedIn mreži približno svake sekunde, a polovica korisnika je izvan SAD-a
  • Rukovoditelji iz svih Fortune 500 kompanija  su članovi LinkedIna

Unutar same mreže možemo pronaći razne statistike o nekoj tvrtki kao što su: omjer žena prema muškarcima, postotak najčešćih pozicija unutar tvrtke, lokacije sjedišta tvrtki i njezinih ureda, odnosno popis sadašnjih, prošlih i bivših zaposlenika. LinkedIn dakle možemo koristiti kao alat za komunikaciju sa svojim sadašnjim, a posebice bivšim kolegama i suradnicima. Nadamo se da smo vas uspjeli zainteresirati za ovu rastuću društvenu mrežu i želimo vam puno uspjeha u pronalaženju željenog posla.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti