Blippy je sve brže rastuća društvena mreža koja pomaže ljudima otkrivanje novih i interesantnih stvari koje se kupuju. Prema pisanju Philip Kaplana, suosnivača Blippy-a, korisnici dnevno 'potroše' 500.000 dolara koje prikazuju na Blippy-u.

Blippy je u principu vrlo jednostavna društvena mreža nalik Twitteru gdje možete ažurirati svoje statuse u realnom vremenu stvarima koje ste kupili i po kojoj cijeni, te tako svojim frendovima predložiti da možda kupe istu stvar. Dokaz kako ova mreža ima dobar potencijal pokazuje brojka od 500.000 dolara dnevno kojih korisnici 'potroše' na Blippy-u. U svibnju je svaki tjedan 'potrošeno' 1.5 milijuna dolara odnosno oko 214.000 dolara dnevno, a samo 6. mjeseci prije, Blippy je zabilježio ukupno milijun 'potrošenih' dolara.

Neki tvrde kako je Blippy izravna konkurencija Applovom Pingu, no prema riječima Kaplana ovo nebi trebao biti slučaj pošto je 40% ukupog 'potrošenog' novca upravo sa iTunes-a, te ističe kako je iTunes jedan od 250.000 trgovina koje se nalaze na Blippy-u.

U Blippy je investirano 13 milijuna dolara i trenutno se procjenjuje na vrijednost od 50 milijuna dolara. Ako vam još uvijek nije jasno što je to Blippy, pogledajte video.

Što mislite o ovoj društvenoj mreži? Hoće li i Blippy postati nužno 'zlo' uz Twitter i Facebook?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju