Nedavno održano svjetsko natjecanje Google Online Marketing Challenge, okupilo je studentske timove iz cijelog svijeta. Googleovo natjecanje u digitalnim marketinškim vještinama okupilo je više od 12.000 studenata iz 65 zemalja svijeta, a timove je vodilo više od 600 mentora.

Hrvatska se može pohvatili da je ove godine među 5 posto najboljih timova imala čak dva tima - onaj s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i onaj s Visokog učilišta Algebra.

Timovi su tijekom natjecanja trebali odabrati jednu od kategorija (neprofitne organizacije, posao ili certifikacijski zadaci) te pripremiti cjelovitu digitalnu marketinšku kampanju. Od izrade inicijalnog izvještaja koji sadržava analizu potreba klijenta, tržišta i konkurencije pa sve do pripreme plana oglašavanja.

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, u sklopu kolegija „Internetski marketing“ studenti sudjeluju u Google Online Marketing Challenge, primjenjujući znanje stečeno na kolegiju u radu s klijentima iz prakse. Najbolje rangirani tim, jer osim njega sudjelovalo je još 7 timova, činili su Taja Kuzmić, Josip Mileta, Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Maja Šuman i Filip Krbavac, koji su razvili i proveli kampanju za Polikliniku za dječje bolesti „Helena“ uz mentorstvo doc. dr. sc. Vatroslava Škare. Oni su ujedno i najbolje pozicioniran tim iz Hrvatske na ovogodišnjem GOMC natjecanju.

Kao redovni studenti Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu vrlo smo zahvalni na prilici koju Google pruža svim studentima bez obzira na matični fakultet. Iznimno smo zahvalni doc. dr. sc. Vatroslavu Škari koji nam je omogućio sudjelovanje na natjecanju kroz kolegij Internetski marketing te svojom nas angažiranošću uveo na jednu zavidnu razinu marketinškog razmišljanja i djelovanja. Ponosni smo na naš rezultat i smatramo da će nam to otvoriti mnoga vrata i biti samo početak svih uspjeha koji nas očekuju. Biti prepoznat od tvrtke kao što je Google na ovaj način dokazuje koliko se može postići u Hrvatskoj bez odlaska u inozemstvo. Ovim smo projektom imali priliku blisko surađivati sa timom poliklinike za dječje bolesti Helena. Tim vrhunskih profesionalca s plemenitim zanimanjem inspirirao nas je te nam ništa nije predstavljalo zapreku u ostvarivanju našeg cilja koji je bio pružanje roditeljima uvid i pristup zdravstvenoj njezi koje nije vrhunsko samo po domaćim standardima, već i svjetskim. Projekt se sastojao od opsežnih zadataka prepoznavanja tržišnih prilika, analize potražnje u zdravstvenoj industriji, osmišljavanja potpune strategije, razrade kampanje te njezine implementacije. Nastavili smo suradnju s klijentom za daljnji rad na Google platformi te smo proširili suradnju i na Facebook oglašavanje zbog odličnih rezultata i velike isplativosti kampanje, istaknuli su članovi tima nakon uspješno završenog natjecanja.

Visok plasman pokazao je i kako fakulteti prate trendove na tržištu te pripremaju studente za budući rad.

Iznimno sam ponosan na sve svoje studente na kolegiju Internetski marketing. Pobjednički tim pokazao je iznimno dobro poznavanje struke i sposobnost primjene naučenog u praksi. Osim odličnih rezultata prema Googleovom algoritmu za procjenu, moram istaknuti i njihove vještine rada s klijentom, argumentacije poslovnih ideja i prezentacije rezultata. Ovo je jedan od dokaza da u sklopu javnog obrazovanja postižemo relevantne rezultate za praksu te da se naši studenti dobro pripremaju za tržište rada, dodao je doc. dr. sc. Vatroslav Škare.