Studentska natjecanja nisu ništa novo, kako ona domaća tako i ona svjetska. No, kad na natjecanju kao što je to Google Online Marketing Challenge studenat iz Hrvatske uđu u najboljih 5 posto timova, to već nešto znači.

Antonia Šakić, Nikola Škarica i Karlo Knežević, tim studenata s Visokog učilišta Algebra, ostvarili su upravo takav uspjeh na natjecanju koje Google provodi svake godine kako bi pružio priliku perspektivnim studentima da dokažu svoje vještine internetskog oglašavanja. Sve troje studenata trenutno je na drugoj godini preddiplomskog studija digitalnog marketinga, a ove su godine ujedno i najbolje plasiran od svih hrvatskih timova koji su sudjelovali na natjecanju.

Globalni je plasman ovog tima u sam vrh tim značajniji kada se zna da je natjecanju pristupilo više od 6.000 timova, od čega ih je 2.600 uspješno provelo zamišljene kampanje. Google Online Marketing Challenge ove je godine okupio više od 12.000 studenata iz 65 zemalja svijeta, a timove je vodilo više od 600 mentora. Deset najboljih timova potom se nastavilo natjecati u finalnom krugu, koji je timu Visokog učilišta Algebra izmakao tek za nekoliko bodova.

GOMC je odlično iskustvo za studente jer zahtjeva primjenu tek stečenih znanja, rad s klijentom, rad u timu, rad u neobične radne sate. Studenti su imali priliku sudjelovati u nečem velikom i osjetiti koliko zapravo primjenjivih znanja stječu, i to već na prvim godinama studija. Oduševila me njihova požrtvovnost i uložen trud. Vjerujemo da je, na pragu jesenskih upisa na studije, ovo još jedna snažna potvrda kvalitete i relevantnosti znanja koje se stječe na prvom i još uvijek jedinom studiju Digitalnog marketinga u široj regiji, istaknuo je mentor hrvatskog tima, Vanja Šebek, voditelj studija Digitalni marketing na Visokom učilištu Algebra.

Google Online Marketing Challenge fenomenalno je natjecanje koje nama kao studentima daje priliku da dobijemo pravo poslovno iskustvo. Natjecanje nam je prije svega omogućilo da isprobamo, primijenimo i integriramo sva znanja koja smo stekli iz mnogih kolegija na fakultetu. Istodobno smo prvi put kao tim radili usko s klijentom na organizaciji, izradi i plasiranju digitalnih kampanja, i to u kratkom vremenskom roku s ograničenim budžetom. A osim praktične strane natjecanja, ovo nam je bila i odlična prilika da upoznamo sebe kako pristupamo problemima i funkcioniramo u timu. Za mene kao kapetana tima ujedno je bilo i veliko iskustvo kako voditi i organizirati poslove unutar tima, naglasio je Nikola Škarica, kapetan tima Visokog učilišta Algebra.

Zadatak u sklopu natjecanja Google Online Marketing Challenge bio je odabrati jednu od kategorija – posao, neprofitne organizacije ili certifikacijski zadaci – i pripremiti cjelovitu digitalnu marketinšku kampanju, od izrade pripremnog izvještaja s analizom potreba klijenta, tržišta i konkurencije pa do pripreme plana oglašavanja. U sklopu definiranog projekta, za odabranog klijenta, natjecatelji potom provode i optimiziraju Google AdWords kampanju u okviru definiranog budžeta. Tim Visokog učilišta Algebra kao svoj je zadatak proveo kampanju za Brač Film Festival s kojim su nastavili suradnju i nakon završetka Google Online Marketing Challengea jer je klijent bio izuzetno zadovoljan postignutim rezultatima.

Od početka smo ovo natjecanje shvatili kao izazov iz kojega želimo izvući maksimum – za usvajanje novih znanja i ostvarivanje benefita za našeg klijenta, Brač Film Festival. Za mene osobno, rezultat natjecanja Google Online Marketing Challenge potvrda je da svoje svakodnevne zadatke na poslu u agenciji obavljam visokoj svjetskoj razini. Također sam si dokazala da uz puno radno vrijeme i redovito studiranje s dobrim timom mogu prihvatiti dodatni izazov i obaviti ga na visokoj razini, a usto se i zabaviti, kaže Antonia Šakić, članica tima i studentica na Visokom učilištu Algebra, koja već i radi kao media planner asistentica u agenciji Universal McCann.

Primijenili smo znanja koja smo stekli na fakultetu i zajedno sa našim mentorom uspjeli napraviti uspješnu kampanju za klijenta iz filmske industrije. GOMC nauči studente kako se ponašati u timskim okruženjima, kako poštovati zadane rokove i na koji način digitalni projekti zapravo funkcioniraju, zaključuje Karlo Knežević, član studentskog tima.

NAPOMENA: U prvoj verziji teksta navedeno je kako je Algebrin tim najbolje rangiran tim iz Hrvatske. U međuvremenu smo dobili ispravak kojeg prenosimo u potpunosti.

Povodom objave za medije o plasmanu tima studenata Visokog učilišta Algebra na natjecanju Google Online Marketing Challenge, gdje je tim ušao u 5% najboljih svjetskih timova te kao jedan od dva tima iz Hrvatske zaslužio ocjenu "strong" (ocjena za najbolje plasirane timove koji nisu prošli u finalno natjecanje u kojem se traže pobjednici), želimo pojasniti kako smo nenamjerno previdjeli činjenicu da je, unatoč jednakovrijednoj ocjeni ("strong"), tim Ekonomskog fakulteta Zagreb ostvario nešto veći broj bodova. Točna informacija u objavi za medije treba glasiti da je tim Visokog učilišta Algebra jedan od dva hrvatska tima ocijenjena ocjenom "strong", što ne umanjuje uspjehe timova koji su ušli u sam vrh prestižnog svjetskog natjecanja. Ispričavamo se timu Ekonomskog fakulteta Zagreb te im srdačno čestitamo na uspjehu.