Već dugo vremena Facebook nije najpopularnija društvena mreža među mladima koji smatraju kako je Zuckerbergova mreža rezervirana za njihove roditelje, djedove i bake te je već duže vremena omiljena mreža američkih tinejdžera bio Instagram. No, posljednje istraživanje koje je provedeno prije dva mjeseca u SAD-u pokazalo je kako ovaj servis za objavljivanje fotografija više nije toliko omiljen među tinejdžerima kojima je sad najdraži – Snapchat. Kao što je Mark Zuckerberg imao odličan osjećaj za Instagram, tako je očekivao i veliku popularnost Snapchata za kojeg je ponudio tri milijarde dolara, no ta je ponuda odbijena.

Nakon što je ova mreža postala najpopularnija među tinejdžerima, na Bloombergu je ovog tjedna objavljen još jedan podataka koji će razveselit njenog osnivača i izvršnog direktora Evana Spiegela – broj dnevnih korisnika ove Snapchata dosegao je 150 milijuna, što je više u odnosu na broj dnevnih korisnika puno poznatijeg Twittera kojeg dnevno aktivno koristi 'samo' 140 milijuna ljudi. Prema nekim ranijim informacijama, Snapchat je u prosincu imao oko 110 milijuna dnevnih korisnika, što je povećanje od 30 milijuna u odnosu na pola godine ranije. Jack Dorsey iz Twittera nedavno je rekao kako njegova mreža u posljednje vrijeme ima problema s 'korisničkim iskustvom', što žele što prije popraviti te je komentirao kako Snapchat donosi moderno iskustvo razmjene poruka, a njegova je popularnost sve veća zato što ga 'koriste mladi ljudi koji komuniciraju primarno putem mobilnih uređaja'.

Snapchat je pokrenut prije četiri godine kao mreža za razmjenu fotografija koje nakon određenog vremena nestaju s mobilnih telefona te se s vremenom razvio u, kako su to nazvali na Digital Trendsu, komunikacijski kanal za sve korisnike pametnih telefona koji su mlađi od 23 godine. No, ovi posljednji podaci pokazuju kako popularnost Snapchatu raste i među malo starijim korisnicima tako da u budućnosti možemo očekivati daljnji veliki porast korisnika ove mreže.  

Izvor: Bloomberg