TED, neprofitna organizacija posvećena „idejama vrijednim širenja“, objavila je pobjednike drugog po redu marketinškog natjecanja „Oglasi vrijedni širenja“. Deset pobjednika objavljeno je na TED konferenciji u Long Beachu, Kalifornija.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

TED je istaknuo na svojim stranicama kako je namjera ovogodišnje inicijative pronaći oglase koji komuniciraju ideje s potrošačima na isti način na koji TED želi komunicirati sa svojom publikom – promjeniti nečiji svjetonazor, pa čak i pokrenuti domino efekt širenjem među prijateljima ili poznanicima.

Šest timova od po dvoje sudaca (svaki tim sastojao se od TED govornika i zvijezde u usponu iz marketinške industrije) zajedno su radili kako bi nominirali oglase u kategorijama poput razgovora, društvenog dobra, kulturnog usmjerenja, kreativnog čuda, hrabrosti brendiranja i pripovijedanja. Pobjednici su sljedeći, a vjerujte nam da je svaki od videa vrijedan gledanja i širenja poznanicima.

  • Microsoft Xbox: The Kinect Effect - video
  • Canal +: The Bear - video
  • Engagement Citoyen: The Return of Ben Ali - video
  • NTT Docomo: Xylophone - video
  • Mazda: Defi Convention - video
  • Rethink Breast Cancer: Your Man Reminder - video
  • Chipotle: Back to the Start - video
  • Sharpie: Start with Sharpie - video
  • Prudential: Day One: Linda - video
  • L'Oréal Paris: Aimee Mullins - video

(Photo via dave.radparvar)