TED, neprofitna organizacija posvećena „idejama vrijednim širenja“, objavila je pobjednike drugog po redu marketinškog natjecanja „Oglasi vrijedni širenja“. Deset pobjednika objavljeno je na TED konferenciji u Long Beachu, Kalifornija.
TED je istaknuo na svojim stranicama kako je namjera ovogodišnje inicijative pronaći oglase koji komuniciraju ideje s potrošačima na isti način na koji TED želi komunicirati sa svojom publikom – promjeniti nečiji svjetonazor, pa čak i pokrenuti domino efekt širenjem među prijateljima ili poznanicima.
Šest timova od po dvoje sudaca (svaki tim sastojao se od TED govornika i zvijezde u usponu iz marketinške industrije) zajedno su radili kako bi nominirali oglase u kategorijama poput razgovora, društvenog dobra, kulturnog usmjerenja, kreativnog čuda, hrabrosti brendiranja i pripovijedanja. Pobjednici su sljedeći, a vjerujte nam da je svaki od videa vrijedan gledanja i širenja poznanicima.
- Microsoft Xbox: The Kinect Effect - video
- Canal +: The Bear - video
- Engagement Citoyen: The Return of Ben Ali - video
- NTT Docomo: Xylophone - video
- Mazda: Defi Convention - video
- Rethink Breast Cancer: Your Man Reminder - video
- Chipotle: Back to the Start - video
- Sharpie: Start with Sharpie - video
- Prudential: Day One: Linda - video
- L'Oréal Paris: Aimee Mullins - video
(Photo via dave.radparvar)