Sportski marketing u današnje je doba jedno od najisplativijih tržišnih područja, jer uz sport se vezuju mase zaluđenih navijača koji će učiniti sve da budu „što bliže svom omiljenom ljubimcu ili klubu“...

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Tako je kineski WeChat, servis za razmjenu poruka kojega mnogi nazivaju najvećim konkurentom famoznoj WhatsApp aplikaciji, svojedonno „privezao“ jednog od najboljih nogometaša današnjice Lionela Messija, koji je njihovo zaštitno lice. Nije čudno, jer WeChat na mjesečnoj bazi koristi više od 235 milijuna korisnika.

Sada je tržišni i financijski potencijal sporta, konkretnije nogometa, prepoznao i njihov japanski rival LINE, vlasnik chat aplikacije koja je također iznimno popularna u tom dijelu svijeta. LINE je objavio kako je potpisao sponzorski ugovor sa dva najveća španjolska nogometna giganta, Real Madridom i Barcelonom.

Ovakav potez je sasvim logičan, jer u LINE-u niti ne kriju kako je njihova intencija penetracija na tržište Europe i ostatka svijeta, a globalna popularnost španjolskih nogometnih rivala svakako će im pomoći u tome. Korisnici LINE aplikacije (radi na iPhone i Android platformama) mogu dodati svoje omiljene klubove na službenom kanalu kao primjere, a uz svakodnevne vijesti, biti će im omogućene i dodatne usluge vezane uz Real Madrid odnosno Barcelonu.