Tele2 Hrvatska ovih dana slavi 14. rođendan, a najbolji poklon za tu obljetnicu je milijun korisnika koji danas koristi tu mobilnu mrežu.

Prvi je poziv s predbroja 095 stigao 2005. godine, kada je minuta razgovora mobitelom stajala gotovo kao kilogram kruha, no kako ističu iz Tele2, inovativan pristup doveo je do pojeftinjenja telefoniranja na cijelom tržištu za 60 posto.

Financijski rezultati za treće tromjesečje, prema kojima su prihodi porasli za 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, na 405 milijuna kuna pokazuju da Tele2 u Hrvatskoj uspješno posluje. Izvještaj ujedno pokazuje rast EBITDA za 18 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te iznosi 111 milijuna kuna, bez utjecaja MSFI-ja 16. Također, EBITDA marža bez utjecaja MSFI-ja 16 iznosi 27 posto, dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 25 posto.

Kontinuirano unapređivanje kvalitete mreže, stvaranje inovativnih proizvoda i usluga te rad na poboljšanju korisničkog iskustva doveli su do ovih izvrsnih poslovnih rezultata. Rast u svim ključnim segmentima u proteklih devet mjeseci još je jedna potvrda naših nastojanja da uvijek činimo korak više kako bismo ispunili, pa čak i nadmašili očekivanja naših korisnika. Zato s ponosom mogu reći kako danas, na svoj 14. rođendan, objavljujemo da smo prvi put premašili brojku od milijun korisnika! Rezultat je to 14 godina našeg poslovanja u Hrvatskoj tijekom kojih smo odvažno pomicali granice i mijenjali pravila igre na telekomunikacijskom tržištu. Naravno, rezultat je to i rada naših zaposlenika, cijelog tima Tele2, jer upravo su oni ključ našeg uspjeha, izjavio je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.

U Tele2 Hrvatska ističu kako bilježe rast u svim ključnim segmentima, koji uključuju prihod od krajnjih korisnika usluga, od veleprodaje i od opreme, odnosno uređaja.Također bilježi i značajan rast broja zaposlenika, i to za više od 45 posto. Tako je danas u Tele2 Hrvatska ukupno 351 zaposlenik, što je 109 više nego u istom razdoblju prošle godine.

Ukupno gledajući, u prvih devet mjeseci 2019. godine ostvareni su prihodi od 1,2 milijarde kuna, što je porast od 8 posto, a EBITDA je, bez utjecaja MSFI-ja 16, rasla 41 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Kapitalne investicije iznosile su 116 milijuna kuna, što predstavlja povećanje od 128 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine.