Hrvatski dizajner Tin Kadoić postao je direktor dizajna iskustva (Experience Design) u Airbnbu.

Da je i sam oduševljen ovim novim izazovom, Kadoić je pokazao i objavom na Twitteru gdje je napisao kako se "napokon osjeća kao kod kuće".

 

 

Kadoić na ovu poziciju dolazi nakon vođenje digitalne agencije Brlog i mjesta izvršnog kreativnog direktora agencije Five. Na novoj će i odgovornoj poziciji sa svojim timom razvijati korisničko sučelje i korisničko iskustvo najveće svjetske platforme za iznajmljivanje smještaja. Osim toga, kroz platformu Trips razvijat će i “turističko” iskustvo, s preko 150 milijuna korisnika i 3 milijuna smještajnih jedinica širom svijeta, pa tako i u Hrvatskoj.

Kako je istaknuo u razgovoru za Netokraciju, ova će mu pozicija omogućiti da da drugačiji pogled na dizajn, ali će biti i odgovoran za oblikovanje cjelokupnog iskustva korisnika Airbnba.

Kadoić upravo u takvim inovacijama vidi priliku za hrvatski turizam koji je sa svojim smještajnim kapacitetima savršeno tržište za Airbnb.

Experiences su primjer kako svatko tko ima određenu strast može biti dio zajednice te nuditi svoje usluge na platformi. Vjerujem kako bi sudjelovanje u lokalnim kulturnim običajima bilo zaista zanimljivo iskustvo za puno naših posjetitelja. Zamislite što bi pričali svojim prijateljima turisti koji su čuvali ovce u Lici, učili o samoniklom bilju Velebita, tražili tartufe po Istri ili radili soparnik, istaknuo je Kadonić i dodao kako je Hrvatska popularna destinacija u Airbnbu koju je posjetila čak trećina zaposlenih.

Cijeli intervju možete pročitati na Netokraciji.