Poznato je kako Facebook ima velikih problema s tinejdžerima koji su odavno počeli napuštati tu platformu i svoje aktivnosti prebacili na TikTok, Snapchat i Instagram, no tek je nedavno istraživanje pokazalo koliko malo mladih koriste Zuckerbergovu mrežu. Prema istraživanju Pew Research Centera koje je provedeno u SAD-u, ali čiji se rezultati vjerojatno mogu primijeniti i na druga tržišta, samo 32 posto mladih starosti između 13 i 17 godina koristi Facebook.

Slika nije dostupna U SAD-u pokrenuta istraga protiv TikToka zbog utjecaja te društvene mreže na tinejdžere

Za usporedbu, rezultati istog istraživanja provedenog 2015. pokazali su da je tada 71 posto tinejdžera koristilo Facebook. No tijekom godina Facebook je postajao sve popularniji među starijim korisnicima te mnogi mladi više nisu htjeli koristiti istu mrežu na kojoj su popularni i često iznimno aktivni njihovi roditelji, tete, stričevi, ali i bake i djedovi. To jednostavno više nije bilo cool pa su Zuckerbergu pokazali palac dolje.

Facebook je s nekim opcijama, a pogotovo s uvođenjem kratkih videozapisa po uzoru na TikTok pokušao svoju mrežu ponovno približiti mladima, no čini se da je kompanija bitku za mlade nepovratno izgubila.

Dok Facebook zaobilaze u širokom luku, među mladima je najpopularnija jedna druga platforma - YouTube. Čak 95 posto ispitanih koristi ovaj videoservis, dok je 19 posto njih na YouTubeu “gotovo konstantno”. Druga najpopularnija platforma među mladima je, nije teško pogoditi, TikTok koji koristi 67 posto tinejdžera, od čega 16 posto njih gotovo stalno pregledava videozapise i novitete na njemu. Na trećem mjestu nalazi se Instagram (koristi ga 62 posto mladih, a 10 posto njih gotovo stalno), dok se na četvrtom mjestu nalazi Snapchat s 59 posto. Nakon toga slijede Twitch (20 posto), WhatsApp (17%), Reddit (14%), Twitter (10 %) i Tumblr (9 %) .

Duhanski dim Facebook usporedili s duhanskom industrijom: Znaju da je štetan i opasan,ali ništa nisu napravili da zaštite mlade

Više od trećine ispitanih tinejdžera priznalo je u ovom istraživanju da previše vremena provode na društvenim mrežama, pri čemu je 54 posto njih priznalo kako bi se teško odrekli društvenih mreža.

Izvor: Tech Spot
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju