Jedna od najsmješnijih i najkreativnijih web reklamnih kampanja svih vremena dobila je nastavak. Tipp-Ex je 2010. godine predstavio viralni youtube klip, gdje je korisnik mogao isti manipulisati na razne načine, tipkajući odgovarajući pojam u predviđeno polje.
U prvom klipu, korisnik je imao mogućnost da odredi šta će lovac uraditi sa medvjedom. Potrebno je da se unese neki glagol u naslov, koji je izvorno glasio 'Lovac je upucao medvjeda'. Umjesto 'upucao' moguće je unijeti bilo koju drugi riječ, te unosom riječi mijenjao se i sam sadržaj video snimka. Sve to možete isprobati ovdje.
Tipp-Ex, inače tvrtka koja proizvodi korektore, predstavila je drugi dio kampanje, koji je zabavniji nego prvi dio. Video naziva 'Tippexperience 2' počinje kao (gotovo) normalan YouTube video klip - Lovac slavi rođendan sa medvjedom. No, radnja se ubrzo mijenja.
Veliki meteor se približava ogromnom brzinom, i kako ne bi prekinuli rođendansku zabavu, lovac uzima Tipp-Ex korektor i briše iz naslova 2012. godinu. Nakon toga, korisnik može unijeti godinu po želji, pri čemu se sadržaj video klipa mijenja i prilagođava unesenom periodu, odnosno godini.
Novu kampanju možete isprobati na ovom linku, pri čemu garantujemo pravu zabavu.