Usprkos velikoj popularnosti, pogotovo među javnim osobama, Twitter se već dugo vremena nalazi u problemima – prihodi su ispod očekivanja, dok je porast broja korisnika zanemariv. Neki analitičari vjerovali su kako bi ovoj kompaniji (nenamjerno) mogao pomoći novi (i za mnoge kontroverzni) predsjednik SAD-a Donald Trump. Kako je njegov omiljen način komunikacije upravo putem ove društvene mreže, očekivalo se kako će veliki broj ljudi početi koristiti ovu mrežu kako bi, među inim, pratili objave jednog od najmoćnijih ljudi na svijetu. No, nakon što je ova kompanija objavila financijske rezultate za posljednji prošlogodišnji kvartal, postalo je jasno kako ih ne može spasiti niti Donald Trump, odnosno iako milijune ljudi diljem svijeta zanima što se sljedeće Trump reći/objaviti, većini to ipak nije dovoljno dobar razlog da počnu koristiti Twitter.

U posljednjem prošlogodišnjem tromjesečju ova kompanija ostvarila je prihode od prodaje od 717 milijuna dolara, što je povećanje od samo jedan posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ali ta je cifra manja od očekivanja analitičara s Wall Streeta. Jedan od razloga za slabije rezultate od očekivanih jest pad zarade od oglašavanja – naročito u SAD-u u kojem taj pad iznosi sedam posto, dok je broj korisnika u tom razdoblju porastao samo za dva milijuna i sada imaju 319 milijuna mjesečnih korisnika. Riječ je o najslabijem porastu broja korisnika u odnosu na ostale kvartale prošle godine, dok je u SAD-u, napominju na Re/Codeu, broj korisnika stagnirao.

Dok je Twitter privukao samo dva milijuna novih korisnika, društvena mreža Marka Zuckerberga u istom je razdoblju privukla čak 72 novih milijuna korisnika te je Facebook na dobrom putu da tijekom ove godine ta brojka premaši dvije milijarde.

Komentirajući ove rezultate, izvršni direktor i jedan od osnivača Twittera Jack Dorsey rekao je da, iako trenutno nisu zadovoljni s rastom prihoda i broja korisnika, niti jedna druga kompanija niti društvena mreža nema takav utjecaj i važnost kao Twitter. 'Cijeli svijet prati Twitter', dodao je Dorsey, a iako je u pravu jer se brojne 'breaking' vijesti objavljuju se prvo upravo na ovoj mreži te je njen utjecaj iznimno velik, pitanje je koliko će investitori i dioničari imati strpljenja s ovom mrežom. Prošle se godine puno pisalo o prodaji kompanije te su se kao potencijalni kupci spominjali velikani poput Googlea, Microsofta, Applea, Disneya, Verizona i drugih, a navodno je čak sve bilo dogovoreno sa Saleforceom koji je na kraju odustao od akvizicije Twittera.

Izvor: Re/Code