Iako se o virtualnoj stvarnosti već nekoliko godina govorilo kao o sljedećoj velikoj stvari u tehnologiji, do sada još nije predstavljen uređaj kao ni neka revolucionarna aplikacija koja bi privukla veliki broj ljudi i "natjerala" ih da urone u svijet VR-a. Također, još su dvije stvari koje ljude odvraćaju od virtualne stvarnosti – to su i dalje preveliki uređaji, odnosno naočale koje je potrebno nositi za prikaz VR sadržaja te, naravno, cijena samih uređaja.
No dok VR tek čeka svoj trenutak koji su npr. pametni telefoni dočekali s iPhoneom i probije se na masovno potrošačko tržište, ova tehnologija pokazala se iznimno učinkovitom i popularnom u edukaciji i treniranju zaposlenika u brojnim industrijama. Jasno je kako je za npr. upravljanje zrakoplovima potrebno provesti mnogo vremena u simulatorima i u uvjetima virtualne stvarnosti, no VR sve se više koristi i za edukaciju menadžera o načinima komunikacije sa zaposlenicima.
Tako kompanija Talespin klijentima omogućuje trening ponašanja na radnom mjestu u virtualnim uvjetima, a među inim, u tom virtualnom poslovnom prostoru moguće je i – otpustiti zaposlenike. Menadžeri tako razgovaraju s virtualnim zaposlenicima čije reakcije na obavijest o otpuštanju ovise o načinu na koji im to menadžeri priopće. Pri razvoju takvih aplikacija koriste se umjetna inteligencija i strojno učenje kako bi virtualni zaposlenici mogli što realnije reagirati na razgovor s nadređenim "stvarnim" osobama.
Kako je za MIT Technology Review rekao izvršni direktor Talespina Kyle Jackson, u budućnosti možemo očekivati da će edukacija u virtualnoj stvarnosti postati popularna među sve više kompanija jer često omogućuje nivo realnosti u edukaciji i treningu koji nije moguće postići u drukčijim uvjetima. Većina proizvoda Talespina fokusirana je na edukaciju vezanu za komunikaciju, pogotovo u nekim teškim situacijama poput davanja otkaza, stjecanja boljih razgovornih vještina prilikom intervjua i slično.