Kampanju su vlasnici i bračni par Josipa i Kristijan Bencek pokrenuli na platformi Indiegogo u zagrebačkoj "gaming areni" ili "Hall of Gameu", pri čemu su istaknuli da kampanja ide i na platformi za društveno korisne projekte tvrtke A1 Hrvatska "Učini pravu stvar" te će trajati 55 dana.
Naš cilj je naočale proizvoditi kompletno u Hrvatskoj, softver i prateću aplikaciju smo sami razvili, a za hardver tj. izradu samih naočala znamo za tvrtku koja ih može proizvesti, ali treba nam novac. Nadamo se da ćemo u kampanji skupiti i više od 'oglašenih' 25 tisuća eura, možda i 250 tisuća eura, no za cijeli proces od proizvodnje do stavljanja na tržište nam treba oko milijun eura, kazala je Bencek.
Sredstva će tražiti i drugim putevima, iz fondova i sl., a prema planovima naočale bi trebale na tržište krajem 2023. godine.
Bencekovi u to ne sumnjaju s obzirom na, kako su rekli, velik interes iz Hrvatske i svijeta, nakon što su ove godine tu inovaciju s prototipom naočala predstavili i na Svjetskom sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu.
Cijena će im biti oko 500 eura, a o važnosti takvih naočala za gluhe i osobe oštećenog sluha u petak je na predstavljanju kampanje i tog proizvoda ukazala i Dijana Vincek, koja je gluha od rođenja i vjeruje da će to pomoći u komunikaciji takvim osobama.
Pametne naočale pod nazivom "Voicee", po riječima Benceka, razvijaju zadnje dvije godine, stalno ih nadograđujući, a njihova je specifičnost da kao uređaj uz AR (augmented reality ili proširenu stvarnost) koristi za stapanje digitalnog sadržaja sa stvarnošću.
Naočale "Voicee" su i jedna od pobjedničkih poduzetničkih ideja izašla iz programa za razvoj poslovnih ideja "Crown", koji je sufinanciran sredstvima EU-ovih fondova, a podršku za svoj rad tvrtka "Grow" je dobila od razvojne agencije Sisačko-moslavačke županije "Simora", u čijem je inovativnom i tehnološki najmodernijem inkubatoru "Pismo" u Novskoj tvrtka i smještena.
Proizvod smo i do sada, a tako ćemo i dalje, razvijali u suradnji sa stručnjacima i udrugama gluhih. U svijetu ima gotovo 100 milijuna ljudi s oštećenim sluhom i gluhih, i oni su tržište na koje ciljamo. Vjerujemo u uspjeh, jer takvog proizvoda u svijetu nema, poručili su supružnici Bencek.