Twitter napravio nevjerojatnu pogrešku: Davali osobne podatke korisnika oglašivačima i ne znaju koliko ih je kompromitirano

Ovo nije prvi takav propust na Twitteru. Istu su ispriku uputili i kad su prije nešto više od mjesec dana korisničke podatke, bez znanja korisnika, prepustili oglašivačima za stvaranje personaliziranih oglasa.

Branimir Vorša | 09.10.2019. / 12:00 komentari
Twitter (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Twitter je kompromitirao zasad neutvrđeni broj od svojih 126 milijuna korisnika diljem svijeta dajući oglašivačima njihove brojeve telefona i e-adrese. Kompanija je priznala pogrešku i uputila ispriku korisnicima.

tri vijesti o kojima se priča Vojnik cilja sačmaricom, ilustracija Najjednostavnije rješenje Ovo oružje je najbolja obrana za ukrajinske vojnike protiv nezaustavljivih ruskih dronova Međunarodna svemirska postaja, ISS Predznak većih problema? Što se to događa sa Međunarodnom svemirskom postajom? Iz NASA-e o svemu šute Pogled na pametni sat, ilustracija Wear OS Na pametne satove dolazi značajka koja bi vam mogla spasiti život

Twitter je u objavi na blogu pojasnio kako su se podaci korisnika nenamjerno pomiješali s programom ciljanog oglašavanja "Tailored Audiences".

Nedavno smo otkrili da kad ste dali e-adrese ili brojeve telefona radi sigurnosnih mjera (primjerice dvostupanjske autentifikacije), ti su podaci možda nehotice bili korišteni za potrebe oglašavanja. To je bila pogreška i ispričavamo se, objavili su iz Twittera.

Navedenim propustom podaci korisnika možda su "usklađeni" s listama oglašivača.

Iz Twittera tvrde da su sredinom rujna popravili pogrešku, ali isto tako napominju da ne mogu sa sigurnošću reći koliki je broj od njihovih 126 milijuna korisnika kompromitiran tom pogreškom. Obećali su da se ona više neće ponoviti.

No još su se u kolovozu ispričavali za propust davanja korisničkih podataka za personalizirane oglase, naravno bez znanja korisnika. Ni tad nije utvrđeno koliki je broj korisnika propustom bio kompromitiran.

Twitter (Foto: Getty Images) Twitter je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez dopuštenja

Vezane vijesti

Još vijesti