Twitter je kompromitirao zasad neutvrđeni broj od svojih 126 milijuna korisnika diljem svijeta dajući oglašivačima njihove brojeve telefona i e-adrese. Kompanija je priznala pogrešku i uputila ispriku korisnicima.

Twitter je u objavi na blogu pojasnio kako su se podaci korisnika nenamjerno pomiješali s programom ciljanog oglašavanja "Tailored Audiences".

Nedavno smo otkrili da kad ste dali e-adrese ili brojeve telefona radi sigurnosnih mjera (primjerice dvostupanjske autentifikacije), ti su podaci možda nehotice bili korišteni za potrebe oglašavanja. To je bila pogreška i ispričavamo se, objavili su iz Twittera.

Navedenim propustom podaci korisnika možda su "usklađeni" s listama oglašivača.

Iz Twittera tvrde da su sredinom rujna popravili pogrešku, ali isto tako napominju da ne mogu sa sigurnošću reći koliki je broj od njihovih 126 milijuna korisnika kompromitiran tom pogreškom. Obećali su da se ona više neće ponoviti.

No još su se u kolovozu ispričavali za propust davanja korisničkih podataka za personalizirane oglase, naravno bez znanja korisnika. Ni tad nije utvrđeno koliki je broj korisnika propustom bio kompromitiran.