Twitter je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez dopuštenja

Twitter je u utorak objavio da je možda upotrijebio korisničke podatke za personalizirane oglase bez njihova dopuštenja zbog problema s postavkama.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 07.08.2019. / 13:40

Twitter (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Tvrtka navodi da je nedavno otkrila probleme i riješila ih u ponedjeljak, iako nije još otkriveno tko je sve time pogođen. Korisnički podaci snažan su alat tvrtkama koje se njima koriste pri odlučivanju o plasiranju reklama, isticanju sadržaja i o tome koji bi potrošači mogli biti zainteresirani za proizvod.

Velike tehnološke kompanije pod nadzorom su regulatora diljem svijeta zbog prakse dijeljenja podataka.

Ovisnost o telefonima (Foto: Thinkstock) Novi zakon mogao bi radikalno promijeniti Facebook, Instagram, YouTube i druge mreže

"Imali ste povjerenje u nas da slijedite vlastite odabire, a mi smo vas u tome iznevjerili", objavio je Twitter na svojoj web-stranici, uz ispriku i obećanje da će poduzeti korake kako se "greška" ne bi ponovila. (HINA) 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti