Kao što se najavljivalo Twitter je krenuo sa novim pokušajima zarade pa je tako uveo prikazivanje plaćenih oglasa unutar timelinea.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Kako nam javlja Marko Božac (@markobozac) koji nam je ujedno proslijedio i screenshoot, Twitter je u svojoj web verziji počeo prikazivati promotivne tweetove.

U Markovom slučaju na listi se našao HP koji nudi rješenje za sastavljanje Hewlett Pacakrdovih PC-a. O uvođenju promotivnih tweetova već smo pisali prije mjesec dana, stoga više o svemu možete pročitati na našem prijašnjem postu.

Kao što napominju iz kompanije, oglasi su ubačeni u timeline među prvih 10-ak tweetova kako nebi narušavali svrhu ovog mikroblogerskog servisa a to je brza dostupnost informacijama.

Definitivno će Twitter ovim načinom povećati efikasnost samih oglasa koji ne bodu u oči, a u slici ispod možete vidjeti kako to izgleda u Markovom slučaju.

Spomenimo samo i da Twitter već duže vrijeme prikazuje promotivne tweetove na desnoj strani stranice, no oni sigurno ne dolaze toliko do izražaja kao oni u samom timelineu.