Očigledno je riječ o nekakvom novom trendu, jer u posljednje vrijeme sve više društvenih mreža i brandova ima potrebu napraviti minimalističke izmjene na svojim logotipovima, web stranicama...

U tekstu koji je napisao Saša otkrivena je gotovo pa neprimjetna, a opet Googleu toliko važna izmjena kada je u pitanju njihov logo. Iako većina "običnog puka" ne vidi zašto je to najvrijednija svjetska kompanija to napravila, njima je definitivno i taj detalj važan, pritom nisu jedini. Novu u nizu promjena predstavio je Twitter, koji je ne tako davno već iznervirao veliki broj svojih korisnika kada je predstavio novi izgled profila koji neodoljivo podsjeća na Facebook. Sada je na red došla nešto diskretnija promjena koja se odnosi na tipografiju njihove web stranice...

Vrlo vjerojatno ni ovu promjenu mnogi ne bi primjetili, osim naravno, dizajnera koji će uočiti sve, ali je Twitter sam odlučio obavijestiti svoje korisnike, a i sve ostale, kako je - promijenio font. Do sada su koristili Helvetica Neue, a od sada je njihov "službeni font" na službenom webu - Gotham. Nije objašnjeno zašto je napravljena ova promjena, ali ako se zna da se Gotham font već godinama naziva "novom Helveticom" onda je jasno kako je i ovdje riječ o vrlo, vrlo diskretnoj promjeni. A valjda ima nešto u svemu tome...

Izvor: TNW

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju