U Mercedesu tvrde da dio njihovih kupaca želi razgovarati sa svojim autom kao s prijateljem

Mercedes-Benz namjerava prilagoditi svojeg virtualnog asistenta u vozilima prema globalnim preferencijama kupaca, a jedna je od njih i prijateljski razgovor s vozilom, s terapijskim učinkom.

Branimir Vorša | 13.02.2024. / 14:28

Mercedes-Benz (Foto: Afp)

U pokušaju da se istakne u konkurentskom svijetu luksuznih automobila u Mercedes-Benzu zauzimaju nekonvencionalan pristup fokusirajući se na to da njihovi automobili budu razgovorljivi s vlasnicima/vozačima.

Glavni softverski direktor Mercedes-Benza Magnus Östberg otkrio je uvide koje je taj njemački automobilski div prikupio od azijskih kupaca. Naš krajnji cilj s našim virtualnim pomoćnicima jest pružiti uslugu, no vrlo je različito u različitim regijama što je ta usluga, rekao je Östberg. Istaknuo je želju azijskih kupaca za više-manje brbljavom interakcijom s vozilom, što je u suprotnosti s preferencijama primjerice njemačkih kupaca koji traže iskustvo usmjereno na svrhu.

Mercedesu je cilj zadovoljiti različita globalna očekivanja uvođenjem četiri različita "raspoloženja" u svojeg virtualnog asistenta: prirodno, empatično, osobno i proaktivno. Östberg je naglasio važnost razumijevanja kupčeve namjere i korištenja prepoznavanja lica i vida u automobilu za moduliranje stava virtualnog pomoćnika na temelju tih otkrivenih znakova.

Mercedesova tirkizna svjetla označavat će automobil u režimu autonomne vožnje Mercedes uvodi novi standard u prometu: Pripremite se za tirkiznu signalizaciju na vozilima, evo što ta boja označava

Crtež koncepta električne g klase Izvršni direktor Mercedesa potvrdio električnu verziju G klase: Bit će kompaktnija i - jeftinija

Dok Mercedes prihvaća glasovno upravljanje, predviđa budućnost s manje fizičke interakcije na upravljačkim pločama. Östberg je priznao izazov pojednostavljivanja korisničkog sučelja uz zadržavanje luksuznog iskustva. S druge strane, suptilno je kritizirao konkurentski pristup značajkama koje se temelje na pretplati.

Naša je filozofija u Mercedesu da će ovo biti luksuzno iskustvo, naglasio je, ističući holistički pristup u odnosu na plaćanje pretplate za svaku, pa i najmanju značajku. Priznao je ipak da će se takva značajka i kod njih uzimati na pretplatu. Međutim, pojedinosti o tome kako točno Mercedes planira implementirati funkcije temeljene na pretplati zasad ostaju nejasne.

Unatoč usredotočenosti na razgovor u automobilu i inovativnu tehnologiju, javlja se određeni skepticizam o potrebi takvih "terapeutskih" paketa u vozilu. Östbergove primjedbe nagovještavaju potencijalno uključivanje takvih značajki u buduće Mercedesove proizvode, potičući pitanja o njihovoj praktičnosti, u usporedbi s tradicionalnim uslugama savjetovanja.

Izvor: The Drive

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti