Očekuje se kako će 2010. godine po prvi u puta u SAD-u online oglašavanje zasjeniti oglašavanja u novinama, istaknuli su na eMarketeru.

U 2010. godini 25.8 milijardi dolara potrošit će se na oglašavanje u SAD-u, usporedno sa 22.8 milijardi koji će se potrošiti na reklame u tiskanim medijima. Kako su novine gubile oglašivače i postajale sve tanje, te gubile čitatelje, online oglašavanje bilježilo je sve brže rastuće brojke.

Rast oglašavanja u SAD-u prognozira se na rast od 3% što bi iznosilo 168.5 milijardi, istaknuli su iz eMarketera, no oglašavanje u tiskovnim medijima past će za 8.2 posto u 2010., te se prognozira pad od jos 6% u 2011.

CEO eMarketera -- Geoff Ramsey, istaknuo je kako se ovo već duže vrijeme očekivalo, te kako je ovo točka preokreta.

Iako se ove brojke odnose na SAD, vjerujemo da će se u narednim godinama i u našoj regiji dogoditi ista stvar. Korisnici sve više provode vremena onlilne, pa se tako taj broj izjednačio sa korisnicima koji konzumiraju sadržaj TV-a. Dodatno vrijeme provedeno na internetu dolazi na trošak čitanja novina, magazina i slušanja radija.

Via [VentureBeat], Photo [BusinessInisder]

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju