Udruga eCommerce Hrvatska po 5. put bira najbolje domaće web-trgovce

Nagrade dodjeljuje stručni ocjenjivački žiri, a dodjeljuju se najboljim webshopovima u svakoj kategoriji te webshopu s najboljim ocjenama iz svih kategorija, koji dobiva titulu najboljeg hrvatskog webshopa 2023.

Martina Čizmić | 06.03.2023. / 14:03

Dodjela nagrada eCommAwards (Foto: eCommerce Hrvatska)

Hrvatska udruga internetskih trgovaca, eCommerce Hrvatska, ove godine po peti put organizira eCommAwards - dodjelu nagrada za najbolje domaće webshopove. Ove će se godine dodjela nagrada održati 28.3. u Sky Officeu u Zagrebu.

Na petom eCommAwards natjecanju ocjenjivat će se webshopovi u 6 područja – Korisničko iskustvo (UX), Optimizacija za tražilice (SEO), Pravna usklađenost (Legal), Analitika (Analytics), Sadržaj i marketing te Putovanje kupaca (Buyer's Journey).

Ocjenjivanje webshopova već tradicionalno obavlja žiri sastavljen od stručnjaka iz svakog područja, a nagrade se dodjelju najboljim webshopovima u svakoj kategoriji te webshopu s najboljim ocjenama iz svih kategorija, koji dobiva titulu najboljeg hrvatskog webshopa 2023.

Check eCommerce Sumnjiva vam je neka web trgovina? Provjerite ju pomoću ovog domaćeg alata

Svaki webshop koji sudjeluje u natječaju dobiva opširnu, stručnu analizu iz navedenih područja sa savjetima za izmjene i poboljšanje postojećeg webshopa, a sudjelovanje u natjecanju besplatno je za sve punopravne web-trgovce članove Udruge.

Žiri koji će ocjenjivati webshopove čine stručnjaci u različitim područjima, a oni su:

Aron Stanić (UX), stručnjak za UX s višegodišnjim iskustvom u radu s poduzetnicima i startup tvrtkama. Aktivan je član udruge eCommerce Hrvatska, te predavač na eCommerce akademiji (modul Razvoj i optimizacija web-trgovine).

Marko Pačar (SEO) jedan je od osnivača Granular grupe, konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti. U svom radu pomaže klijentima sastaviti održivu strategiju digitalnog rasta kroz koordinaciju internih i vanjskih marketinških i prodajnih timova, a osobno najviše sudjeluje u razvoju procesa u domeni contenta, UX-a i SEO-a.

Dario Begonja (Sadržaj i marketing) pomaže pretvoriti marketinške brojke u konkretne korake za bolju prodaju i niže troškove webshop poslovanja. Umjesto brda nejasnih buzzworda, Dario će ukazuje na konkretne i svima razumljive aktivnosti optimizacije konverzije / prodaje (CRO) te izrade analize sa savjetima za digitalni marketing - sve uz razmišljanje kako će to utjecati na ostale aspekte poslovanja.

Marcel Majsan, eCommerce Hrvatska Hrvatski internetski trgovci raspravljali o trendovima koji ih očekuju u budućnosti

Goran Blagus (Buyer's Journey), business coach & konzultant iz područja privlačenja novih i zadržavanja postojećih kupaca kroz izgradnju novih i boljih management i poslovnih procesa. Iza sebe ima 25+ godina poslovnog iskustva i poznaje IT tehnologiju, ali se ipak specijalizirao za vještine, tehnike i strategije iz psihologiju prodaje s uskom nišom u newsletterima i konverzijama (čitaj: zaključenja prodaje).

Odvjetnica Dijana Kladar (Legal) je kao istaknuti stručnjak član radnih skupina za izradu velikog broja zakona koji se donose u RH sudjelovala u radnoj skupini za izradu Zakona o zaštiti potrošača pri Ministarstvu gospodarstva, obrta i poduzetništva, te Zakona o provedbi GDPR pri Ministarstvu uprave. Sudjelovala je u izradi direktiva o prodaji robe kao predstavnik RH. Dijana je odvjetnica koja ima bogato iskustvo zastupanja trgovaca u sporovima pred inspekcijom i sudovima.

Robert Petković (Analytics) je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u digitalnom području gdje je započeo kao web developer i proveo posljednjih 10 godina kao jedan od najistaknutijih analitičara u regiji. Studirao je psihologiju, a trenutno je zaposlen kao direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi.

Imate webshop? Prijavite se do 10.3.2023.

Natječaj organizira Udruga eCommerce Hrvatska koja okuplja preko 500 hrvatskih webshopova, a dosad su održali preko 100 događanja koji okupljaju eCommerce stručnjake iz Hrvatske i regije.

Uz eCommAwards natjecanje i stručnu analizu iz 6 područja i već spomenutu pravnu analizu, svi punopravni članovi Udruge eCommerce Hrvatska ostvaruju pravo na besplatnu certifikaciju webshopa, besplatne konzultacije, besplatnu ulaznicu za sva događanja u organizaciji udruge i mnoge druge pogodnosti. Ako još niste član, a željeli bi postati, prijavite se na stranicama udruge uz kod ZIMO i ostvarite 20 % popusta za prvu godinu članstva.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti