UEFA već godinama pokušava pronaći najbolji način za sprječavanje nereda na stadionima, ali i neovlaštenu preprodaju ulaznica za najveća nogometne susrete.

Nakon iskušavanja različitih evidencija, kupovine ulaznica na ime i ulazaka na stadione s osobnim iskaznicama, u UEFA-i su se okrenuli nešto modernijoj tehnologiji.

Za prodaju ulaznica za utakmicu Super kupa između Real Madrida i Atletico Madrida u estonskoj prijestolnici Tallinnu, UEFA-ini čelnici iskoristili su tehnologiju koja je u toj zemlji već dokazala svoju vrijednost - blockchain.

Tako su se ulaznice prodavale putem mobilne aplikacije temeljene na blockchain tehnologiji.

Iz UEFA-e su otkrili i kako su ovaj sustav već "potajno" testirali prilikom prodaje karata za događaje poput finala Europske lige, koji se u svibnju odigrao u Francuskoj. Polovica navijača koja je kupila ulaznice dobila je aktivacijski kod i link za preuzimanje mobilne aplikacije. Za ulazak u stadion bio im je dovoljan mobilni telefon s aplikacijom.

S obzirom na uspješno testiranje, u UEFA-i planiraju dodatno razviti sustav i koristiti ga i na budućim događajima.

Ne bi nas iznenadilo da za sljedeće europsko prvenstvo ili finale Lige prvaka cjelokupnu prodaju karata prebace na blockchain sustav i u potpunosti izbace papirnate ulaznice. To će uvelike olakšati kupovinu i kontrolu karata, ali i olakšati identifikaciju huligana na tribinama.

Izvor: UEFA

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju