Ugledni hrvatski dizajner dobio svjetsku nagradu za cjeloviti dizajn brenda Rimac i Rimac Nevere

Uspjeh je tim veći jer ove godine nije dodijeljeno zlato.

Martina Čizmić | 03.03.2023. / 14:10 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Poznati hrvatski dizajner, Petar Popović, na nedavnom izboru svjetske dizajnerske organizacije World Brand Design Societyja, nagrađen je srebrnom nagradom za projekt cjelovitog dizajna, brendinga i vizualne komunikacije brenda Rimac i Rimac Nevere. Taj je kompleksni vizualni sustav proglašen jednim od najboljih svjetskih korporativnih identiteta za ovu godinu. 

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Kako su pojasnili iz Rimca, zajedno s tadašnjim timom grafičkog dizajna, Popović je razvio jedinstveni vizualni jezik za potpuno novu marku električnih hiperautomobila visoke tehnologije, koji se natjecao u kategoriji s renomiranim agencijama i najboljim svjetskim dizajnerima. Ističu kako će ova nagrada pomoći i etabliranju Rimac Automobila kao marke i njihovog proizvoda Nevere.

Rimac Grupa: Ilustracija - 3 Rimac Grupa još nije objavila izvješće o poslovanju za 2021. godinu, Dnevnik Nove TV analizira moguće razloge

Pojasnili su kako je tim hrvatskih dizajnera radio na dizajnu koji razrađuje cjeloviti brending proizvoda i pratećih vizualnih komunikacija, a nagrađeno je rješenje i osvježenje za brend Rimac Automobili. Uz osnovnu razradu logotipa, tipografije i ostalih osnovnih elemenata vizualne komunikacije, dizajnersko rješenje je uz grafički dizajn uključivalo i dizajnersku metodologiju korisničkog sučelja.

Naš je rad uključivao i postavljanje standarda produkt dizajna, razne Rimac sustave grafičkih uzoraka, ostale grafičke sustave, ikonografiju, tipografiju po mjeri za digital i non-digital, standarde za brendiranje interijera, a upravo nas je sveobuhvatan pristup snažno diferencirao od drugih natjecatelja. Koliko nam je poznato, u automobilskoj industriji nitko do sada nije imao tako cjelovit pristup brendu i razradu cijelog storytellinga brenda kroz dizajn. Tadašnji sastav tima grafičkog dizajna u Rimcu razvio je i kompletnu vizualnu komunikaciju kako bismo što bolje predstavili tako veliki, inovativan i važan hrvatski proizvod. Ponosni smo na ovu srebrnu nagradu koja je, možemo reći bez lažne skromnosti, velika potvrda kreativnosti, ali i znanja našeg malog tima. Posebno bih se zahvalio Adrianu Mudrom koji nam je dao kreativnu slobodu i priliku da pomičemo granice dizajna. Bez njegove podrške ne bismo mogli realizirati ovaj rad, rekao je Petar Popović, tadašnji voditelj odjela grafičkog dizajna, art direktor i voditelj nagrađenog tima kojeg su činili i senior grafički dizajner Luka Balić, produkt dizajnerica Nataša Njegovanović i UI/UX dizajner Janko Bertoša te ostatak Rimac dizajn tima.

 

Vezane vijesti