Benetton je odlučio stvoriti svoje digitalno mjesto za konzumente ovog branda diljem svijeta, pa je tako lansirao United Blogs Of Benetton.

Kako se Internet konstantno razvija, tako i veliki brandovi pronalaze razne načine kako se približiti klijentima. Benetton je odlučio to napraviti pomoću bloga koji postaje mjesto za globalno okupljanje.

Naime, blog je podijeljen u četiri osnovna djela: Moda, Tech, Mladi i Kultura. Moda (Fashion) se ne odnosi samo na vašu odjeću, već i ulične trendove, odnosno stvari koje su vam zapele za oko. Tech se odnosi na sve stvari koje nam olakšavaju život. Young je dio za mlade i njihove ideje te ohrabrujuće priče, dok posljednja kategorija Culture pronalazi teme iz umjestnosti, glazbe, lokalnih i svjetskih kulturnih govora te inicijative i kreativnosti ljudi.

United Blogs of Benetton novi je potez ove tvrtke kako bi postali vodeći digitalni brand iza kojeg je već objavljena aplikacija za kupnju putem iPada, natječaji putem Facebooka za reklamne kampanje, te je ovaj brand ujedno postao i globalni Facebook Deals partner.

Gabriele Lunati, glavna i odgovorna u digitalnoj strategiji Benetton grupe, istaknula je kako je blog jedan od brojnih inicijativa na kojima rade kako bi razvili i povećali konverzaciju između kupca i branda, koji je ujedno i snažan dio privrženosti Benettona da postane vodeći digitalni brand.

Ovo je odlična stvar za Benetton, brand koji će putem bloga dobivati informacije što je u trendu, što mladi vole, kako se oblače, kakve gadgete koriste i slično.

Via Benetton

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju