Alternativna goriva više nisu egzotika, u budućnosti ćemo po svemu sudeći sve više voziti električne automobile i automobile pogonjene gorivima koja neće biti klasična, poput benzina ili dizela. Ako ništa drugo, na to će nas definitivno natjerati proizvođači automobila koji se sve više fokusiraju na automobile budućnosti. I dok električnih vozila svakim danom ima sve više, automobila kojima se motor pokreće vodikom nema toliko, baš zato je novi model kojega je Honda predstavila pod imenom Clarity izazvao podosta pažnje na Tokyo Motor Show manifestaciji. 

Riječ je o vozilu koje ništa osim vodene pare ne izbaciju iz auspuha, koje ubrzava toliko dobro da može konkurirati "turiranim automobilima klasične izvedbe" i koje s jednim punjenjem koje traje ukupno tri minute može prevaliti otprilike 640 kilometara! Jedini je problem, naravno, što stanica za punjenje motora vodikom i nema baš na svakom koraku, ali s vremeno će se i to, barem u razvijenom svijetu, vrlo vjerojatno poprilično promijeniti. Ono što pak ističu kao još jednu veliku prednost i kvalitetu je činjenica da sustav gorivih ćelija više nije toliko ogroman da zauzme "pola auta". 

Dapače, Hondin tim je uspio cijeli sustav smanjiti za jednu desetinu, tako da sada praktičke ne uzima ništa više mjesta od, primjerice, klasičnog V-6 motora, što automatizmom znači da Honda Clarity ima više mjesta za putnike u vozilu, kao i da se ovakav sustav može početi ugrađivati u druga vozila. Idući korak je, prema najavi koju je izrekao Takahiro Hachigo, koncept prema kojem bi se ovakvi sustavi mogli proizvoditi s manjim troškovima, što bi im trebalo osigurati konkurentnost. Jer, brojne druge prepreke su savladane, čime su u Hondi i te kako zadovoljni... 

"Gorivo se vrlo značajno razvilo u odnosu na, recimo, razdoblje od prije deset godina, tako dana više nije problem da gorive ćelije osiguravaju normalnu vožnju čak i za vrijeme vrlo hladnih dana. Sada ih želimo masovno proizvoditi i učiniti ih dostupnima širem krugu potencijalnih kupaca", rekao je Hachigo.