Izgleda kako je na Twitteru neplanirano osvanula nova značajka, koja omogućuje korisnicima kupovinu na direktnom linku. 

Kako prenosi Re/code koji je prvi uočio novi gumb, radi se o sinergiji servisa Fancy i Twittera. Fancy nudi jedan drugačiji pristup e-commerceu s naglaskom na velike slike i jednostavnost kupovine, što je opet upravo ono što i Twitter promovira od samog početka, naravno ovdje pričamo o jednostavnosti upotrebe. 

Slike objavljene na Re/code jasno pokazuju kako Twitter sprema mogućnost kupovine putem njihovog servisa, no izgleda kako se za sada sve oslanja na Fancy, dok bi u budućnosti i drugi možda mogli dodati ovu značajku. Iako za sada gumbi još uvijek ne rade, jer se navodno radi o eksperimentu, kada ćete kliknuti na “Buy” bit ćete preusmjereni na stranicu gdje možete ostaviti vaše podatke kreditne kartice, i naravno obaviti kupnju do kraja, i sve to unutar Twitter aplikacije. 

Ovo je svakako zanimljiv korak Twittera kojim bi se zasigurno povećali prihodi kompanije. Isto tako moguće je da će i Amazon biti jedan od onih koji će iskoristiti potencijal Twittera, s obzirom da ovaj dvojac već ima dogovore u kojima Amazonovim kupcima omogućuje dodavanje proizvoda u shopping košaricu pomoću tvita. 

I da, ova cijena od 170 milijuna dolara za Nike-ove tenisice je samo neki bug, jel?

Foto Vjeran Pavic