Vinil je (opet) živ, prodaja ploča u 2012. povećana za 17% [INFOGRAFIKA]

U nekim romantičnijim vremenima 'vinilke' su bile jedino za što smo znali, premosnica prema glazbi i zabava za sve. S vremenom, ekspanzija tehnologije pomela ih je s tržišta, no ipak su ploče još žive...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 15.09.2013. / 14:48

Vinil je (opet) živ, prodaja ploča u 2012. povećana za 17% [INFOGRAFIKA]

U nekim romantičnijim vremenima "vinilke" su bile jedino za što smo znali, premosnica prema glazbi i zabava za sve. S vremenom, ekspanzija tehnologije pomela ih je s tržišta, no ipak su ploče još žive...

Zahvaljujući portalu The Music Bed prenosimo vam ovu sjajnu infografiku, koja opisuje putovanje nazvano "od vinila do vinila". Ovo je, zapravo, svojevrsna povijest glazbenih medija koji nam donose melodije. Takozvane "long play" ploče preplavile su tržište pedesetih godina prošlog stoljeća, napravljene od polivinila i žlijebljene plastike ulazile su u svaki dom.

Pojavom "kaseta" počelo je izumiranje "longplejki", kada su se pojavili kompaktni diskovi "vinilke" su tretirane poput dinosaura... Digitalno doba donijelo je lakši, brži, jednostavniji pristup, pa je tako prošle godine digitalni download glazbe dosegnuo vrtoglavu brojku od 1,3 milijarde preuzimanja. Ipak, ono što je sasvim iznenađujuće je porast prodaje - long play vinilnih ploča, koji u 2012. iznosi 4,6 milijuna...

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti