Vlasnici Cybertrucka u nevjerici: Njihovi električni ljubimci pokazali su se pravim žderačima - guma

Vlasnici Tesla Cybertrucka frustrirani su brzim trošenjem guma, a neke se trebaju zamijeniti već nakon samo 10.000 prijeđenih kilometara, što izaziva zabrinutost oko njihovog dizajna i performansi.

Branimir Vorša | 16.09.2024. / 12:08

Tesla Cybertruck
Tesla Cybertruck (Foto: Afp)

Teslin Cybertruck ima novi problem, jer već izaziva zabrinutost među vlasnicima zbog pretjeranog trošenja guma. Nakon samo 10.000 prijeđenih kilometara, neki vlasnici prijavljuju značajno trošenje, što izaziva njihovu frustraciju.

Član Cybertruck Owners Cluba istaknuo je da je njegovo vozilo, staro tri mjeseca i s 10.059 kilometara na brojaču, već pokazuje znakove preranog trošenja guma. Problem je opisao kao proizvodnu grešku samog proizvođača guma.

Ove gume su posebno napravljene za Cyberbeast pa je neoprostivo da budu ovako loše. Imam sastanak 1. listopada da o tome razgovaram s Teslom, poručio je frustrirani vlasnik.

Tesla Cybertruck Nećete vjerovati što se dogodilo ovom vlasniku Cybertrucka: "Ne mogu ga zadržati ni prodati, a Tesla ga ne želi otkupiti. Trebam pomoć"

Gume za Cybertruck, koje isporučuju Pirelli ili Goodyear, obično imaju dubinu profila od 10 do 11 milimetara kada su nove. U SAD-u se gume smatraju istrošenima kad se dubina njihovog profila istanji na svega 1,6 milimetara. Nakon mjerenja dubine profila guma, navedeni vlasnik Cybertrucka otkrio je da su njegove gume ostale samo na 3 milimetra sprijeda i 4 milimetra straga, što je kod njega izazvalo zabrinutost za sigurnost vožnje, prenosi portal The Drive.

Inače se savjetuje i ranija zamjena guma u područjima s mokrim ili snježnim uvjetima, s prijedlogom izmjene na dubini profila guma već od 3 ili 4 milimetra. Navedeni vlasnik Cybertrucka, koji inače živi u Coloradu, shvatio je da je njegov Cybertruck već izgubio pola profila guma tijekom ljeta.

Tesla Cybertruck VIDEO Tesla ažurirala sigurnosni propust na prtljažniku Cybertrucka, a ovaj influencer je odlučio to testirati prstom - i požalio

Prerano trošenje guma nije isključivo vezano za Teslina električna vozila. Vlasnici Riviana također su prijavili slične probleme, uglavnom zbog težine vozila i specifičnih načina vožnje koji povećavaju opterećenje na prednjim gumama. Teslin takozvani "Chill Mode" mogao bi pomoći u ublažavanju problema smanjenjem okretnog momenta i intenziteta ubrzanja, ali problem može i dalje postojati zbog značajne težine Cybertuck (ili općenito električnih) vozila.

Unatoč navedenom, Cybertruck, težak gotovo 3200 kilograma, nimalo zapravo ne štedi gume. Čak i uz opreznu vožnju, malo je vjerojatno da će prosječni set guma izdržati tipičnih 80.000 kilometara prije izmjene. Nije zgoreg niti spomenuti da je set guma za Cybertruck sve samo ne jeftin.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti