Skupina najvećih američkih aplikacija za upoznavanje i flert potiču svoje korisnike da se cijepe protiv COVID-19, čisto ako im dosad već nisu jasne zdravstvene prednosti tog čina.
No, te aplikacije ne ostaju samo na riječima, već nude i posebne pogodnosti svojim korisnicima, poput prikaza u statusu da su cijepljeni, besplatne premium funkcije te linkove na službene stranice na kojima mogu dobiti informacije o cijepljenju.
Aplikacije koje su se odlučile na ovakav potez su TInder, Hinge, Match, OKCupid, BLK, Chispa, Plenty of Fish, Bumble i Badoo.
Glavni cilje je potaknuti korisnike da se odu cijepiti, uz obećanje da će nakon toga na spomenutim aplikacijama imati više "sparivanja" (matches), a time i više stvarnih spojeva.
No, to nije tek samo puka tvrdnja, jer se te aplikacije pozivaju na istraživanje OKCupida, u kojem je otkriveno da korisnici koji su cijepljeni ili se namjeravaju cijepiti, imaju 14 posto više sparivanja. Neke aplikacije su uvele i opciju filtriranja drugih korisnika prema statusu cijepljenja.
Ipak, ne nude sve navedene aplikacije iste pogodnosti, već one variraju od aplikacije do aplikacije.
No ono što zasad ostaje nejasno jest kako te aplikacije planiraju verificirati da korisnik koji tvrdi da je cijepljen, doista jest primio jednu ili dvije doze cjepiva. Tinder primjerice već nudi mogućnosti verifikacije pa oni zapravo u teoriji vjerojatno već imaju nekakav sustav za verificiranje tih informacija. Iz Tindera na upit medija zasad nisu potvrdili je li tome tako.
U SAD-u je prema nekim podacima dosad cijepljeno 48 posto građana barem jednom dozom, dok je njih 38 posto dosad primilo obje doze cjepiva. Američki predsjednik Joe Biden obećao je da će do 4. srpnja u SAD-u biti cijepljeno 70 posto odraslih osoba.
Izvor: The Verge