Vrijednost Instagrama veća je od 100 milijardi dolara!

Zuckerberg je Instagram platio milijardu dolara, a vrijednost te kompanije sada je veća od sto milijardi dolara.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 26.06.2018. / 11:48

Instagram (Foto: Thinkstock) (Foto: Thinkstock)

Dok se Facebook u posljednje vrijeme našao na udaru političara, udruga za zaštitu privatnosti, kao i samih korisnika zbog problema sa zaštitom privatnosti i dijeljenjem osobnih podataka korisnika s Cambridge Analyticom, Instagram je iz ovog skandala prošao neokrznut. Instagram je, podsjetimo, dio Facebooka – Zuckerberg je prije šest godina platio milijardu dolara za preuzimanje ove kompanije koja je imala samo 13 zaposlenih i nije imala nikakvih prihoda, a prema posljednjem izvještaju Bloomberg Intelligencea, to je bila najpametnija stvar koju je Facebook ikada napravio.

Iako je vrijednost Instagrama teško procijeniti (do sada se govorilo o ciframa većim od 30 milijardi dolara), prema BI-u, ta vrijednost iznosi čak više od 100 milijardi dolara. Prema procjeni Bloomberg Intelligencea, tijekom ovih šest godina vrijednost kompanije povećana je nevjerojatnih sto puta te Zuckerberga i ekipu može razveseliti činjenica da i dalje ima mnogo mjesta za rast.

Naime, prema analitičaru koji je napisao izvještaj, Jitendru Waralu, tijekom sljedećih pet godina broj korisnika te mreže mogao bi se udvostručiti i premašiti dvije milijarde. Podsjetimo, nedavno su se u Facebooku pohvalili kako je broj mjesečnih korisnika Instagrama dosegao jednu milijardu – bilo bi zanimljivo znati i kolike je prihode ta društvena mreža ostvarila tijekom prošle godine, no Facebook te podatke ne dijeli, a procjene govore kako će ove godine samo na tržištu SAD-a ostvariti prihode veće od 5,5 milijardi dolara.

Instagram je navodno zaslužan za oko 30 posto ukupnih Facebookovih prihoda od mobilnih oglasa, a taj bi se udio za dvije godine mogao povećati na 40 posto. Daljnjem povećanju prihoda, smatra Waral, doprinijet će i nedavno predstavljena platforma Instagram TV, s kojom kompanija napada YouTube te se nada da će privući još veći broj influencera, koji su na toj mreži napokon dobili mogućnost objave dužih videozapisa.

Izvor: Bloomberg Intelligence

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti