Vrijeme je za veliki izazov: Kako će svoje proizvode prodavati Ekipa Kombucha, Zvonimir Kalić, Jelena Gadže i bračni par Čulo

Svaki od njih imat će jednake uvjete da u 90 minuta proda što više svojih proizvoda, ali svakoga od njih posjetit će i jedan tajni kupac koji će im reći kakav dojam ostavljaju.

Zimo
Zimo | 02.12.2021. / 11:47 komentari
Startaj Hrvatska 2 epizoda 9
Startaj Hrvatska 2 epizoda 9 (Foto: Nova TV)

 Nakon predstavljanja osam kandidata kreće utrka za dobivanje ugovora sa SPAR-om Hrvatska, te nastojanje svakog kandidata da baš njegov proizvod postane hit proizvod 2021. U sljedećoj epizodi ''Startaj Hrvatska'' vidjet ćemo kako će kupce na svojim štandovima u najvećoj INTERSPAR prodavaonici u Hrvatskoj, pokušati pridobiti Ekipa Kombucha koja prodaje osvježavajuće napitke, Zvonimir Kalić sa svojim uljem od industrijske konoplje Croaticanna, Jelena Gadže sa svojim Fruit Moonsima te bračni par Čulo sa svojim kolačima 7Stars.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini

Pred njima je ne baš tako lagan zadatak, ali svakako poučan. Oni će u ovoj fazi natjecanja morati trud, ljubav i inspiraciju koja je dovela do proizvoda, pretočiti u riječi i pojasniti kupcima što to točno prodaju te ih pridobiti da proizvod i kupe. To će za pojedine natjecatelje biti izazovnije nego što su mislili.

Na veliki dan kandidati će po prvi puta svoje proizvede vidjeti u jednoj od najvećih poslovnica SPAR Hrvatska: Ovaj dan je kruna našeg rada i našeg truda i ponosni smo na sebe i na sve oko nas, kaže Marija Čulo.

Napravili ste mnogo do sada, ali niste još u cilju. Vjerujte mi kada vam kažem da ste tek na početku ključne faze. Dalje će kupci odlučiti o vašem uspjehu. Do sada smo mi bili vaš oslonac, ali sada vi morate napraviti zadnji korak, prodati svoj proizvod, rekao je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Zadatak kandidata je uvjeriti kupce da kupe što veći broj njihovih proizvoda. Svaki od njih imat će jednake uvjete da u 90 minuta proda što više svojih proizvoda, ali svakoga od njih posjetit će i jedan tajni kupac koji će im reći kakav dojam ostavljaju.

Kako će se kandidati snaći u prodaji jedan na jedan, doznajte u devetoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' u nedjelju od 18.15 sati.

Vezane vijesti