Na nedavno završenima Danima komunikacija podijeljeno je pregršt nagrada, a nagrada MIXX za najbolju mrežnu stranicu Vipnet.hr zasluženo je otišla u ruke web.burze. I to petu godinu zaredom.

S radom smo krenuli 2000. godine, kada se malo tko ozbiljno bavio izradom webova i od samog početka nam je najvažnije bilo da stvaramo kvalitetu ispred kvantitete. Iznimno smo sretni što je kvaliteta našeg rada prepoznata kroz sve ove godine i što smo pronašli partnera poput VIPneta koji dijeli naše vrijednosti. Zadovoljstvo korisnika na prvome nam je mjestu, a dokaz su tome i rezultati koji su nam osigurali ovu nagradu, komentirao je Vanja Bertalan, jedan od direktora web.burze.

Uz to što su za Vipnet napravili redizajn stranice, napravili su i dvije aplikacije s ciljem povećanja online prihoda i baze korisnika. Kako pojašnjavaju, izazov je bio saznati i razumjeti probleme zbog kojih korisnici odustaju od internetske kupnje, učiniti ju pristupnom korisnicima, a pritom ih ne opteretiti suvišnim koracima.

Odlučili smo prilagoditi prodajni proces kroz set razumljivih pitanja kako bi korisnik saznao koja je točno usluga za njega te ga interaktivno voditi kroz odabir, uz naglasak da kupnju može završiti uz potporu agenta ili u poslovnici, komentirao je Luka Maričić, voditelj projekta web.burze.

Nagrada je najbolji pokazatelj uspješnog spajanja online i offline kanala prodaje.

Želimo pružiti vrhunsko korisničko iskustvo svim posjetiteljima na našoj web-stranici i online trgovini. Kao lideru u korisničkom zadovoljstvu, pred nama su uvijek velika očekivanja, stoga nam je izrazito drago da su reakcije korisnika, ali i struke odlične. Nema sumnje da s ovakvim projektima podižemo kvalitetu usluge za krajnjeg korisnika, što je u konačnici i osnovna ideja iza svega što radimo. Velika je čast i zadovoljstvo primiti ovu nagradu u izrazito snažnoj konkurenciji vrhunskih web-projekata, rekao je Ivan Vučković, rukovoditelj digitalnog poslovanja u Vipnetu.

Kao digitalna i kreativna agencija, web.burza specijalizirana je za projektiranje i razvoj online rješenja s više od petnaest godina iskustva rada s različitim brendovima - od strateškog planiranja do implementacije i digitalnog oglašavanja. Ostvaruju projekte koji uz tehničku zahtjevnost i inovativnost iziskuju i veliku dozu kreativnosti, ali i poznavanje tržišta te navika suvremenih potrošača. Među klijentima web.burze na stranom i domaćem tržištu ističu se priznati brendovi poput Gencovea, The Engine Rooma, Conforame, Podravke, Beck'sa, RTL-a, Emmezete i mnogi drugi.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju