WeChat je, dakako, aplikacija koja ima samo jedan cilj - komunikaciju među korisnicima mobilnih uređaja i to na svim OS-ovima. Iako je inicijalno nastala u Kini, agresivnom marketinškom kampanjom osvaja globalno tržište.
U Kini se ista ova aplikacija zove Weixin, a kombinirano sa "svjetskim" WeChat "mlađim bratom" stigla je do 235,8 milijuna aktivnih korisnika. To je nevjerojatnih 176,8 % više nego u istom razdoblju 2012. K tome, ako se pogleda podatak da je izvan Kine WeChat probio magičnu granicu od 100 milijuna korisnika, što je dvostruko više u odnosu na stanje od prije tri mjeseca, onda je jasno da je WhatsApp, do sada vjerojatno najpoznatija multiplatformska aplikacija za komunikaciju, ozbiljno ugrožena.
Jer, WhatsApp je trenutačno na nešto više od 300 milijuna aktivnih korisnika, ali ako WeChat nastavi ovakvim tempom, lako je moguće da će WhatsApp izgubiti primat. Nakon Kine, WeChat je sjajno primljen od strane korisnika u Hong Kongu, Indiji, Indoneziji i Maleziji, a u srpnju 2013. ova je aplikacija najpopularnija u App Storeu u sljedećim zemljama: Argentini, Brazilu, Italiji, Meksiku, Filipinima, Singapuru, Španjolskoj, Južnoj Africi, Tajlandu i Turskoj. Žestoka bitka na polju socijalne komunikacije se, očigledno, tek zahuktava.