WhatsApp počinje naplaćivati poslane poruke poslovnim korisnicima

WhatsApp lansira nove alate pay-to-use koji će kompanijama olakšati komuniciranje sa svojim mušterijama.

Filip Krizmanić | 03.08.2018. / 13:03

WhatsApp i društvene mreže (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Otkako je Facebook 2014. kupio WhatsApp za 19 milijardi dolara, nitko (pa vjerojatno ni ekipa u Facebooku) nije znao kako planiraju WhatsApp učiniti profitabilnim.

Čini se kako su odgovor pronašli u naplati poruka. No prije nego što korisnici počnu u panici bježati s WhatsAppa, treba istaknuti kako će se poruke naplaćivati samo komercijalnim korisnicima, odnosno tvrtkama.

Uz pomoć novih alata, kompanije će moći preko WhatsAppa dijeliti razne usluge i informacije - kao što su datumi isporuke ili ukrcajne propusnice za zračne luke.

Cijena poruka i obavijesti bit će od 0,5 centi pa sve do 90 centi (od 30 lipa do 6 kuna) ovisno o zemlji u kojoj se kompanija nalazi. Drugim riječima, cijena će uglavnom biti skuplja od običnih SMS-ova. Tvrtke će također morati platiti naknadu i za potvrđene isporuke.

Bit će im dopušteno besplatno odgovarati na pitanja, zahtjeve i probleme korisnika u periodu od 24 sata. Ako ne odgovore u tome roku, odgovore će morati platiti.

Kao i svi ostali razgovori, poruke poslane preko API-ja poslovnog WhatsAppa bit će kriptirane, odnosno WhatsApp neće moći čitati njihov sadržaj.

Međutim, prema Wall Street Journalu i dalje postoji mogućnost koja će tvrtkama dopustiti pohranjivanje poruka u dešifriranom stanju.

Među prvima koji su usvojili ove novitete su Uber, online trgovina Wish i turistička agencija Booking.com.

Izvor: BBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti