Worcon - jedinstvena platforma koja spaja proizvođače i kupce u industriji

Worcon je zanimljiva platforma koja na jednom mjestu spaja proizvođače i kupce te im olakšava suradnju.

Martina Čizmić | 22.07.2018. / 10:43

Industrija (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Nova industrijska revolucija, industrija 4.0, podrazumijeva korištenje najnovije tehnologije u industrijskoj proizvodnji. Strojevi kojima upravljaju računala, razni roboti i automatizirana proizvodnja omogućili su da se najteži poslove u industriji obavljaju brže i učinkovitije nego ikad prije.

Internet i komunikacijske tehnologije omogućavaju proizvođačima da komuniciraju i posluju s klijentima koji se nalaze na drugoj strani svijeta na isti način kao što to rade s klijentima koji se nalaze u istoj ulici.

No, najviše se vremena i resursa još uvijek troši na pronalaženje novih klijenata, novih poslova, novih ugovora. Upravo je taj problem odlučila riješiti tvrtka Work Connect iz Varaždina kad je osnovala svoj startup projekt Worcon.

Ideja za izradu Worcon platforme nastala je nedostatkom ponude poslova u metalnoj industriji putem web-a. Cilj nam je rasteretiti poduzeća od trošenja dodatnih resursa u svrhu potrage poslova i omogućiti im da se bezbrižno bave svojim primarnim djelatnostima, tj. industrijskom proizvodnjom, pojasnio nam je Tin Keškić, idejni začetnik projekta i vlasnik tvrtke. 

Radi se o jedinstvenoj platformi na našim prostorima, osmišljenoj kako bi se industrijske proizvođače koji se bave strojnom obradom, spojilo s domaćim i vanjskim tržištem. Putem platforme pruža im se mogućnost povećanja poslovanja te lakših međusobnih kontakata na području industrije metala, drva, gume i plastike, tekstila, a i šire.

Spajaju ponudu i potražnju

Kako pojašnjava Keškić, sustav podsjeća na burzu na kojoj klijenti objavljuju svoje oglase/natječaje i traže tvrtke koje bi njihove zahtjeve mogle ispuniti. I kupci i proizvođači automatski dobivaju obavijesti o pristiglim ponudama, objavljenim natječajima i sličnom, a u konačnici sami biraju najbolju ponudu te dogovaraju daljnji razvoj projekta. Worcon je "spajalica" koja spaja te dvije strane na jednom mjestu.

Naši korisnici osim tvrtki koje se bave strojnom obradom metala, plastike, drva, tekstila i gume svakako su automobilska i zrakoplovna industrija, prehrambena, farmaceutska te brodogradnja i građevinski sektor. Koristi za tvrtke su višestruke. Povećanje proizvodnje, izvoza te konkurentnosti neke su od najvažnijih koristi naše aplikacije. Mnogi mali i srednji poduzetnici naveli su kao jedan od ključnih problema – sezonska proizvodnja, odnosno nepotpuna iskorštenost kapaciteta samog poduzeća.
Ima perioda kad strojevi ne rade i samo se održava hladni pogon.
Našom aplikacijom želimo omogućiti proizvođačima da rade konstantno
, ističe Keškić

No, Worcon platforma nije namijenjena samo velikim tvrtkama već i malim i srednjim poduzetnicima, ali i običnim građanima.

Svatko se susreo da mu je u kućanstvu trebao metalni dio određenih dimenzija no u trgovinama ga nije uspio naći. S ovim potičemo i građane da objavljuju natječaje pomoću kojih će moći doći do željenog proizvoda po najjeftinijim cijenama, objašnjava Keškić.

Registracija na Worcon platformi je besplatna. Dovoljno je izraditi profil tvrtke, unijeti sve relevatne podatke i sustav će izraditi internetsku stranicu optimiziranu za suvremene internetske tražilice.

Svaki licencirani proizvođač prolazi našu verifikaciju jer nam je kvaliteta usluge i proizvoda na prvom mjestu. Worcon svakako omogućuje tvrtkama da pronađu jeftinije poslove, no cijena nije uvijek presudna ako je kvaliteta odrađenog posla izostala. Licence se razlikuju po maksimalnoj vrijednosti pojedinog natječaja po iznimno pristupačnim cijenama. Svim tvrtkama koje žele isprobati burzovni način davanja ponuda na natječaje nudimo 30 dana besplatni probni rok, dodaje Keškić.

Predstavnici Worcona na sajmu Biam (Foto: Worcon) (Foto: Worcon)

Jedinstvena platforma na tržištu

Konstantno rade na daljnjem razvoju platforme i prilagođavaju se potrebama klijenata odnosno tvrtki. Trenutno rade na promociji platforme i tvrtke na specijaliziranim sajmovima diljem Europe.

Svjesni smo svakodnevnih promjena u načinu poslovanja i cilj nam je biti u trendu i redovno osvježavanje sadržaja kako bismo bili što konkurentniji na tržištu. Ekspanzija, promocija i sudjelovanje na raznim sajmovima diljem regije, a jedan od glavnih planova odlazak na najveći Europski sajam industrijske tehnologije u Njemačkom Hannoveru. Cijeli projekt odradili smo samostalno bez pomoći, javljali smo se i u HGK, te nažalost zasad nisu prepoznali koliko naša aplikacija može pomoći gospodarstvu i izvozu kao i značaj jedne baze naših industrijskih tvrtki na jednom mjestu vidljiv svima diljem svijeta, ističe Keškić.

Kako im se klijenti nalaze po cijelom svijetu, a ured im je smješten u Varaždinu, upitali smo ih s kojim se izazovima najčešće suočavaju u poslovanju te kako ih rješavaj?

U doba interneta, telekomunikacija i video konferencija, mjesto rada nema prevelike važnosti. Kada ste mali, na početku i s limitiranim resursima, sve je veliki izazov.  Možemo reći da su prodaja i marketing ovakvog proizvoda najizazovniji i najzahtjevniji dio projekta, no to je ujedno i najveći generator zadovoljstva u projektu, jer svakim korisnikom naše zadovoljstvo raste i daje nam dodatni polet. Worcon je osmišljen s namjerom da pronalazi rješenja za industrijska poduzeća i omogući im da se fokusiraju na svoju primarnu djelatnost. Worcon je tek na početku svog puta - najveći izazovi tek dolaze, no mi ih s veseljem iščekujemo, optimističan je Keškić te dodaje kako sama lokacija sjedišta tvrtke i nije toliko presudna. 

Worcon (Foto: Worcon) (Foto: Worcon)

Iako ih je trenutno u tvrtki zaposleno samo troje, imaju vanjske suradnike, s kojima redovito surađuju, po cijelom svijetu - od Velike Britanije i SAD-a do Indije.

Worcon može funkcionirati globalno i pojedinačno za svaku državu svijeta, ovisno o potrebama korisnika. U početku se želimo dokazati na hrvatskom tržištu s obzirom da postoji određen broj industrijskih poduzeća. Cilj nam je do kraja kalendarske godine ostvariti pozitivne rezultate na hrvatskom tržištu i pridobiti što je više moguće poduzeća. Konačni cilj nam je širenje na globalno tržište zbog većeg broja ponuda poslova kao i onih koji mogu preuzeti posao. Time će tržište postati konkurentnije, cijene izrade proizvoda povoljnija, a kvaliteta samih proizvoda će biti na višoj razini, otkriva na kraju Keškić. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti