Iako su iz Googlea više puta naglasili kako žele da njihovi videoservisi YouTube i pogotovo YouTube Kids budu prikladna destinacija sa sadržajem za djecu i obitelji, u praksi se to nije uvijek pokazalo točnim. Kompanija je prije dvije godine kažnjena zbog nezakonitog prikupljanja podataka djece mlađe od 13 godina i kršenja zakona o zaštiti djece na internetu. Također, algoritam YouTubea u više je navrata djeci predlagao sadržaj koji nije za njihove oči, što je problem koji kompanija dugo nije riješila.

Globalno zatopljenje, ilustracija Google staje na kraj širenju informacija prema kojima su klimatske promjene prevara

Ipak, početkom ove godine počeli su s nekim promjenama s kojima bi trebali popraviti iskustvo korištenja svog servisa za mlađe korisnike. Tako su omogućili roditeljske kontrole na YouTubeu i za tinejdžere te su implementirali nove sigurnosne mjere za zaštitu djece na različitim platformama, uključujući i promjene defaultnih postavki za korisnike između 13 i 17 godina koje su postavljene na maksimalnu moguću zaštitu privatnosti.

Sada su najavili nove opcije zahvaljujući kojima bi se djeci trebao omogućiti kvalitetniji sadržaj na YouTubeu. Naime, s novim promjenama koje stupaju na snagu s početkom sljedećeg mjeseca, YouTube više neće omogućiti monetizaciju sadržaja koji je namijenjen djeci, a čiji sadržaj ocjenjuju nekvalitetnim, tj. neprikladnim za djecu. Prema njihovim pravilima, to se odnosi na pretjerano komercijalne videozapise, kao i na videa s kojima se potiče loše ponašanje.

TikTok Korisnici prosječno više vremena provode na TikToku, nego na YouTubeu

U takvim videozapisima ubuduće više se neće prikazivati oglasi, odnosno njihovo prikazivanje, a time i zarada onih koji snimaju i objavljuju takav sadržaj, bit će ograničena.

Iz Googlea su, komentirajući ove promjene, naglasili kako YouTube žele napraviti sigurnim mjestom s obiteljskim sadržajem i pri tome nagraditi kreatore koje rade kvalitetan sadržaj za djecu i obitelji.

Izvor: Engadget

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju