Svi korisnici YouTubea, popularnog internetskog servisa za razmjenu video sadržaja, od sada će kupovinu moći obaviti direktno preko video-oglasa.

Oglašivači će na svom video-oglasu moći istaknuti linkove koji vode do određenih proizvoda, njihove cijene i specifikacije.

Novi format oglašavanja dio je šire Googleove strategije kojom želi konkurirati popularnim stranicama za prodaju proizvoda putem interneta, kao što su Amazon i eBay.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Za maloprodajne lance mogući savez s Googleom mogao bi biti način kojim bi se smanjila dominacija Amazona i unaprijedila ponuda za trgovinu preko mobilnih telefona.

YouTube se nada da će iskorakom u elektronsku trgovinu na najbolji način iskoristiti više od milijun YouTube kanala koji se bave ocjenjivanjem proizvoda, a broj pregleda takvih videozapisa u porastu je za 50 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Prvi partneri YouTubea u trgovini putem interneta su Sephora, kompanija koja se bavi maloprodajom dekorativne kozmetike, i wayfair.com, stranica za prodaju namještaja i opreme za kućanstvo.

Foto: Flickr