Naime, vrijednost i jedinstvenost projekta prepoznao je i stručni žiri nagrade ''The Drum Marketing Awards''. Zadovoljna akademija ušla je tako u finale u kategoriji Brand Development or Extension of the Year, a u ovoj kategoriji u finalu su se uz Novu TV također našli i The&Partnership London, McLaren Marketing, MC&C, Johnston Press PLC i Engine. Dobitnici nagrade bit će proglašeni 30.svibnja na svečanoj ceremoniji u Londonu.
Zadovoljna akademija osmišljen je kao dugoročni projekt kojim se želi omogućiti ženama svih dobnih skupina da se obrazuju i usavršavaju. U prvoj godini zahvaljujući Zadovoljna akademija 15 žena dobilo je priliku birati između 21 ponuđenog edukativnog programa.
Uspješnom provedbom prve generacije Zadovoljna akademije, zadovoljna.hr postaje prvi i jedini portal u kategoriji koji donosi opipljivo rješenje za poboljšanje položaja žena na tržištu rada u RH.
Edukacije još uvijek traju, a već su dvije polaznice zahvaljujući Akademiji promijenile radno mjesto u željeno radno mjesto, što se smatra najvećim postignućem projekta. U periodu od otvaranja do zatvaranja prijava u samo tri tjedna pristiglo je 3.157 prijava žena iz svih dobnih skupina (16-68 godina), čak 216% više od očekivanog broja.
Prijave za edukacije pristigle su iz svih 11 ponuđenih gradova u svim hrvatskim regijama i iz svih dobnih skupina. Video materijali ove kampanje pregledani su 800.000 puta, a isto toliko puta poslana je poruka ženama da nikada ne prestanu ulagati u vlastiti razvoj. 3.157 žena učinilo je prvi korak prijavom za Zadovoljna akademiju. Broj onih koje su na drugi način odlučile uložiti u njega ostaje nemjerljiv.
Više o finalistima saznajte na: The Drum Marketing Awards