''Zadovoljna akademija'' u finalu još jedne prestižne nagrade

Samo nekoliko dana nakon što je Nova TV primila informaciju da je projekt Zadovoljna akademija ušao u finale prestižne inozemne nagrade ''Digiday Media Awards Europe', stiže još jedno priznanje.

I.D. | 26.04.2018. / 17:02 komentari
Polaznice prve generacije Zadovoljna akademije (Foto: Sandro Sklepić)

Naime, vrijednost i jedinstvenost projekta prepoznao je i stručni žiri nagrade ''The Drum Marketing Awards''. Zadovoljna akademija ušla je tako u finale u kategoriji Brand Development or Extension of the Year, a u ovoj kategoriji u finalu su se uz Novu TV također našli i The&Partnership London, McLaren Marketing, MC&C, Johnston Press PLC i Engine. Dobitnici nagrade bit će proglašeni 30.svibnja na svečanoj ceremoniji u Londonu.

tri vijesti o kojima se priča Vojnik cilja sačmaricom, ilustracija Najjednostavnije rješenje Ovo oružje je najbolja obrana za ukrajinske vojnike protiv nezaustavljivih ruskih dronova Međunarodna svemirska postaja, ISS Predznak većih problema? Što se to događa sa Međunarodnom svemirskom postajom? Iz NASA-e o svemu šute Pogled na pametni sat, ilustracija Wear OS Na pametne satove dolazi značajka koja bi vam mogla spasiti život

Zadovoljna akademija osmišljen je kao dugoročni projekt kojim se želi omogućiti ženama svih dobnih skupina da se obrazuju i usavršavaju. U prvoj godini zahvaljujući Zadovoljna akademija 15 žena dobilo je priliku birati između 21 ponuđenog edukativnog programa.

Uspješnom provedbom prve generacije Zadovoljna akademije, zadovoljna.hr postaje prvi i jedini portal u kategoriji koji donosi opipljivo rješenje za poboljšanje položaja žena na tržištu rada u RH.

Edukacije još uvijek traju, a već su dvije polaznice zahvaljujući Akademiji promijenile radno mjesto u željeno radno mjesto, što se smatra najvećim postignućem projekta. U periodu od otvaranja do zatvaranja prijava u samo tri tjedna pristiglo je 3.157 prijava žena iz svih dobnih skupina (16-68 godina), čak 216% više od očekivanog broja.

Prijave za edukacije pristigle su iz svih 11 ponuđenih gradova u svim hrvatskim regijama i iz svih dobnih skupina. Video materijali ove kampanje pregledani su 800.000 puta, a isto toliko puta poslana je poruka ženama da nikada ne prestanu ulagati u vlastiti razvoj. 3.157 žena učinilo je prvi korak prijavom za Zadovoljna akademiju. Broj onih koje su na drugi način odlučile uložiti u njega ostaje nemjerljiv.

Više o finalistima saznajte na: The Drum Marketing Awards
 

Vezane vijesti

Još vijesti