S vremena na vrijeme neke kompanije se nađu u situaciji kada su potrebne promjene, one veće koje znače da ste odrasli, da ste spremni za veće korake.

Nakon najavljenog rebrandinga, tvrtka koju smo svi znali kao iSTUDIO uz pomoć tvrtke Brandoctor promijenila je vizualni identitet kao i svoj naziv u Degordian.

Na sinoćnjem događaju u Zagrebu, tvrtka je predstavila svoj novi identitet, logo, slogan te daljnje planove. Tvrtka koja od sada nosi naziv Degordian odraz je njihovog poslovanja unazad četiri godine, period u kojem su pokazali i dokazali da je kompanija potpuno spremna za veće korake na svjetskom tržištu.

Na promjenu imena kompanija se odlučila iz nekoliko razloga, no prvenstveno zbog asocijacije na Appleove proizvode kao što su iPad, iPod, iTunes, iMac, itd. a jedna se agencija u Mađarskoj čak zove iStudio i bavi se istim poslom.

"Ime sa sobom nosi simboliku poznatog Gordijskog čvora kojeg prema legendi nitko stoljećima nije mogao odvezati. Kao dio novog brand imidža ističe se da je Degordian znatiželjan, efikasan, stručan, inovativan i zaigran. Baš kao i njegovi zaposlenici.", ističu iz kompanije.

Iako su svoje urede otvorili u Beogradu i Mostaru, njihovo širenje nije stalo na tome. Planovi su ambiciozni, a Daniel Ackermann istaknuo je kako u planu imaju otvoriti urede u Londonu, Parizu i možda New Yorku.

Agencija koja je krenula od dvojice studenta Daniela i Tomislava Grubišića danas zapošljava nešto manje od 80 ljudi, a prošle godine tadašnji iSTUDIO proglašen je kao najbolji mali poslodavac, na što su obojica izuzetno ponosni.

Spomenimo samo kako su nedavno osigurali investiciju od milijun eura od strane slovenskog RSG Capitala, a koja će im pomoći u njihovom širenju na ostatak regije, te internacionalizaciju. 

Foto Facebook