Ovih je dana popularno koristiti društvene mreže kao svojevrsnim valutama kojima korisnici ''plaćaju'' određeni proizvod. Tako je bilo i u Švedskoj, preciznije u Stockholmu gdje je uspostavljena prva Instashop trgovina, mjesto gdje svoje fotografije s Instagrama možete zamijeniti za Kellogg's žitarice. Potrebno je samo da uslikate Kellogg's proizvod i svojoj objavljenoj fotografiji pridodate odgovarajući hashtag (u ovom slučaju #newspecialk) što pokažete na blagajni trgovine i kutija žitarica je vaša.

Kellogg's su inače najprodavanije žitarice u Švedskoj, čiji stanovnici najčešće koriste upravo Instagram pa je zbog izabrana kao optimalni kanal komunikacije. Kompanija je i do sada diljem svijeta imala slične zanimljive akcije, pa su tako prošle godine u Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu uspostavili tweet shopove koji su funkcionirali na istom principu samo koristeći Twitter.

Nakon ovog primjera te nedavne zamjene Pepsi limenka za Facebook likeove, možemo li očekivati ovakav trend i u Hrvatskoj? Biste li vi bili spremni zamijeniti jedan tweet, like ili pak fotografiju za besplatni uzorak nekog proizvoda, pogotovo ako je to hrana? 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju