Ovih je dana popularno koristiti društvene mreže kao svojevrsnim valutama kojima korisnici ''plaćaju'' određeni proizvod. Tako je bilo i u Švedskoj, preciznije u Stockholmu gdje je uspostavljena prva Instashop trgovina, mjesto gdje svoje fotografije s Instagrama možete zamijeniti za Kellogg's žitarice. Potrebno je samo da uslikate Kellogg's proizvod i svojoj objavljenoj fotografiji pridodate odgovarajući hashtag (u ovom slučaju #newspecialk) što pokažete na blagajni trgovine i kutija žitarica je vaša.

Kellogg's su inače najprodavanije žitarice u Švedskoj, čiji stanovnici najčešće koriste upravo Instagram pa je zbog izabrana kao optimalni kanal komunikacije. Kompanija je i do sada diljem svijeta imala slične zanimljive akcije, pa su tako prošle godine u Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu uspostavili tweet shopove koji su funkcionirali na istom principu samo koristeći Twitter.

Nakon ovog primjera te nedavne zamjene Pepsi limenka za Facebook likeove, možemo li očekivati ovakav trend i u Hrvatskoj? Biste li vi bili spremni zamijeniti jedan tweet, like ili pak fotografiju za besplatni uzorak nekog proizvoda, pogotovo ako je to hrana?