Ime Jensena Huanga godinama je bilo dobro poznato svim ljubiteljima tehnologije, no u posljednje vrijeme šef Nvidije postao je prepoznatljivo ime i u krugovima koji ne prate toliko tehnologiju. Razlog je jasan - sa sve većom popularnosti umjetne inteligencije, značajno je porasla potražnja za hardverom za razvoj i treniranje AI-a, a Nvidia nudi upravo to. Njihove grafičke kartice iznimno su tražena roba te je na krilima te potražnje značajno porasla vrijednost kompanije.
Tržišna vrijednost Nvidije danas je veća od 2 bilijuna dolara te možemo pretpostaviti da će na krilima AI-a i potražnje za njihovim hardverom rasti i dalje. Kako se u medijima sve više priča o Nvidiji, tako je i njen izvršni direktor sve češće meta medijskih natpisa i tekstova. Huang, koji je prepoznatljiv po crnom kožnjaku, specifičan je i po načinu upravljanja kompanijom i komunikaciji sa zaposlenicima, a malo je reći kako svoje zaposlenike ne štedi.
On je nedavno gostovao u intervjuu s Billom Whitakerom koji mu je čitao komentare njegovih zaposlenika, odnosno što oni misle o Huangu. Neki od njih opisali su ga kao perfekcionista, ali i kao zahtjevnu osobu s kojom nije lako raditi. Huang se nije iznenadio, niti namrštio kada je to čuo, dapače, složio se s tim tvrdnjama koje ga “savršeno” opisuju te kaže da tako treba biti. Huang smatra, a s njim će se vjerojatno mnogi i složiti, da, ako želite raditi izvanredne i nevjerojatne stvari - to ne bi trebalo biti jednostavno, niti lako.
Još ranije mediji su prenijeli neke od komentara zaposlenika njegove kompanije u kojem su komunikaciju s njim usporedili s guranjem prsta u električnu utičnicu. Sa zaposlenicima i ostalim direktorima komunicira ponajviše mailom te dnevno šalje stotinu takvih, kako ih ekipa iz Nvidije naziva, haiku mailova jer sadržavaju samo nekoliko riječi.
Tijekom intervjua Whitaker i Huang dotakli su se i umjetne inteligencije i njena utjecaja na ljude, odnosno poslove, a šef Nvidije prilično je optimističan te smatra da, zbog činjenice da ljudi imaju dobru moć prosuđivanja, postoje situacije koje mašine jednostavno neće moći razumjeti, zbog čega će ljudi i dalje biti potrebni.
Govoreći o osnivanju kompanije, rekao je kako je to bilo milijun puta teže nego je očekivao te kako nitko zdrave pameti to ne bi napravio, no na kraju je ipak uspio, iako vjerojatno niti u snovima nije mogao pomisliti da će njegova kompanija na kraju vrijediti više od 2 bilijuna dolara. A koliko je velik njegov utjecaj na tržište najbolje opisuje nedavni komentar Marka Zuckerberga koji je Jensena Huanga nazvao Taylor Swift tehnološke industrije.
Izvor: Business Insider