Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Nova istraživanja pokazuju kako Facebookove fan stranice s preko 500.000 fanova imaju najmanji doseg, odnosno jedan post doseže tek nešto više od 2% fanova.

Naravno ovo je vrlo drastičan pad u odnosu na zadnjih nekoliko mjeseci, no stranice koje imaju manje od 500.000 fanova još uvijek imaju doseg od 6.15% što nije sjajno, no opet je više nego 2%.

Sve je ovo dio Facebookovih promjena algoritma koji su zahvatili sve stranice kako bi se povećali prihodi, odnosno kako bi brandovi ulagali više novaca u marketing svojih postova. Istraživanje koje je proveo Ogilvy, a koje je bazirano na 106 Facebookovih stranica, pokazuje kako doseg pada iz mjeseca u mjesec i to vrlo intenzivnim tempom.

Zbogom besplatnom dosegu na Facebooku

“Još uvijek postoji vrijednost organskog dosega i bit će tako još možda godinu dana”, istaknuo je za Mashable Marshall Manson iz Ogilvya.

Smanjenje dosega najviše je zahvatio stranice s preko 500.000 fanova, a studija predviđa kako bi se doseg za velike i male brandove u budućnosti mogao svesti na nulu, sudeći prema “izvorima Facebooka”.

Koliko god vlada nezadovoljstvo među brandovima, Facebook ovaj puta neće popustiti i natjerat će da se troši novac u oglašavanje. Facebook je do sada bio besplatan alat za promociju proizvoda, no bilo je jasno da to ne može ostati zauvijek tako. Ukoliko je tvrtka ozbiljna, morat će trošiti određeni budžet za promociju svojih aktivnosti na Facebooku!