Spoj automobilske industrije i poznatih likova nije nikakva novost, upravo taj koncept izabrao je Volvo u reklami za svoje novo vozilo s kojim Ibra putuje divljinama ove skandinavske zemlje...

tri vijesti o kojima se priča Vedran Bilas, FER 4. susret nastavnika iz STEM područja Dekan FER-a nastavnicima STEM predmeta: "Nećemo imati bolje društvo samo zato što se bavimo tehnologijom" Primjena pesticida, ilustracija Trajni poremećaji Zabrinjavajući rezultati istraživanja: Poznati pesticid povezan je s raširenim abnormalnostima mozga kod djece Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju

Spot je odrađen zaista na vrhunskoj profesionalnoj razini, baš onakvoj kakvu prezentira Volvo sa svojim automobilima, a u glavnoj ulozi je švedski nogometaš Zlatan Ibrahimović. Nama je vjerojatno upravo to što je Ibra glavni lik priče o Volvo XC70 automobilu dodatno zanimljiva jer je riječ o „naše gore listu“, s obzirom da trenutačni napadač francuskog PSG-a korijene vuče s ovih prostora...

Njegova ekstravagantnost i žestoka narav koju vrlo često prezentira na nogometnim travnjacima diskretno je uvedena i u ovu reklamu, koja je, uz predstavljanje novog Volva svojevrsni „homage“ Švedskoj, njezinoj ljepoti, moći, ali i divljini. Upravo iz te divljine Volvo, ali i Šveđani, crpe svoju snagu, stoga kao personifikacija nije slučajno izabran baš Zlatan Ibrahimović...