Zlatan Ibrahimović kao personifikacija Švedske u sjajnoj reklami za novi Volvo

Spoj automobilske industrije i poznatih likova nije nikakva novost, upravo taj koncept izabrao je Volvo u reklami za svoje novo vozilo s kojim Ibra putuje divljinama ove skandinavske zemlje...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 30.01.2014. / 09:04

Zlatan Ibrahimović kao personifikacija Švedske u sjajnoj reklami za novi Volvo

Spoj automobilske industrije i poznatih likova nije nikakva novost, upravo taj koncept izabrao je Volvo u reklami za svoje novo vozilo s kojim Ibra putuje divljinama ove skandinavske zemlje...

Spot je odrađen zaista na vrhunskoj profesionalnoj razini, baš onakvoj kakvu prezentira Volvo sa svojim automobilima, a u glavnoj ulozi je švedski nogometaš Zlatan Ibrahimović. Nama je vjerojatno upravo to što je Ibra glavni lik priče o Volvo XC70 automobilu dodatno zanimljiva jer je riječ o „naše gore listu“, s obzirom da trenutačni napadač francuskog PSG-a korijene vuče s ovih prostora...

Njegova ekstravagantnost i žestoka narav koju vrlo često prezentira na nogometnim travnjacima diskretno je uvedena i u ovu reklamu, koja je, uz predstavljanje novog Volva svojevrsni „homage“ Švedskoj, njezinoj ljepoti, moći, ali i divljini. Upravo iz te divljine Volvo, ali i Šveđani, crpe svoju snagu, stoga kao personifikacija nije slučajno izabran baš Zlatan Ibrahimović... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti