Zlatan Ibrahimović kao personifikacija Švedske u sjajnoj reklami za novi Volvo

Spoj automobilske industrije i poznatih likova nije nikakva novost, upravo taj koncept izabrao je Volvo u reklami za svoje novo vozilo s kojim Ibra putuje divljinama ove skandinavske zemlje...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 30.01.2014. / 09:04 komentari
Zlatan Ibrahimović kao personifikacija Švedske u sjajnoj reklami za novi Volvo

Spoj automobilske industrije i poznatih likova nije nikakva novost, upravo taj koncept izabrao je Volvo u reklami za svoje novo vozilo s kojim Ibra putuje divljinama ove skandinavske zemlje...

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Spot je odrađen zaista na vrhunskoj profesionalnoj razini, baš onakvoj kakvu prezentira Volvo sa svojim automobilima, a u glavnoj ulozi je švedski nogometaš Zlatan Ibrahimović. Nama je vjerojatno upravo to što je Ibra glavni lik priče o Volvo XC70 automobilu dodatno zanimljiva jer je riječ o „naše gore listu“, s obzirom da trenutačni napadač francuskog PSG-a korijene vuče s ovih prostora...

Njegova ekstravagantnost i žestoka narav koju vrlo često prezentira na nogometnim travnjacima diskretno je uvedena i u ovu reklamu, koja je, uz predstavljanje novog Volva svojevrsni „homage“ Švedskoj, njezinoj ljepoti, moći, ali i divljini. Upravo iz te divljine Volvo, ali i Šveđani, crpe svoju snagu, stoga kao personifikacija nije slučajno izabran baš Zlatan Ibrahimović... 

Vezane vijesti