Znate li da Google Assistant za vas može rezervirati i kupiti kartu za autobus?

FlixBusove glasovne naredbe putem Google Asisstanta trenutno su dostupne na engleskom, francuskom i njemačkom jeziku.

Martina Čizmić | 12.04.2018. / 15:05 komentari
Google Assistant (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Kupovina autobusnih karata preko interneta i mobilnih uređaja više nije ništa neobično, no naručiti virtualnom asistentu da kupi kartu u vaše ime ipak je nešto novo.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

FlixBus je ponudio upravo to. Uz pomoć umjetne inteligencije korisnici mogu kupovati autobusne karte putem virtualnog asistenta - Google Asisstant jednostavnom glasovnom naredbom.

Postavljanjem pitanja Google Asisstantu, korisnici FlixBusa mogu brzo i lako dobiti informacije o mogućim vezama, redu vožnje i trenutnim cijenama karata. Odabirom željenog putovanja, karta se može kupiti glasovnim naredbama koje su trenutno dostupne na engleskom, francuskom i njemačkom jeziku.

Od ožujka 2017. FlixBusova međunarodna mreža linija s više od 250.000 dnevnih veza integrirana je i u Google karte dok je Google asistent još jedan korak u razvoju i poboljšanju usluga.

Korisnicima FlixBusa želimo pružiti najbolji doživljaj putovanja putem inovativnih i digitalnih rješenja. Integriranjem FlixBus usluga u sustav virtualnog osobnog asistenta, Google Asisstanta, naši korisnici mogu lako rezervirati najbrže ili najpovoljnije putovanje FlixBusom putem glasovne naredbe ili primati pravovremene informacije dok putuju u našim zelenim autobusima, rekao je Daniel Krauss, suosnivač i CIO tvrtke FlixMobility GmbH.

Što prije tvrtke prepoznaju ovu vrstu marketinga, to je vjerojatnije da će se usavršiti u tom području, rekao je Malte Will, odgovoran za partnerstva usluge Google Assistanta. Veseli nas suradnja s FlixBusom koji je rano prepoznao ovaj potencijal i s kojim možemo zajedno oblikovati budućnost digitalnog asistenta.

Osim korisnih odgovora na često postavljena pitanja (FAQ), uključeno je i više od 800 jednostavnih FlixBusovih primjera glasovnih uzorka na tri jezika, svaki prilagođen specifičnim FlixBusovim kriterijima. Integracija također podržava multimodalnu upotrebu, tj. glas, tekst ili jednostavan klik, ovisno o tome koji uređaj korisnik upotrebljava za komunikaciju s Googleovim asistentom. Integraciju čini 250.000 dnevnih FlixBus veza prema više od 1.700 destinacija u 27 zemalja koje su korisnicima izravno dostupne od kuće u bilo koje vrijeme.

FlixBusova integracija trenutno je dostupna putem Google Assistanta na pametnim telefonima s Androidom. Za korisnike koji još ne upotrebljavaju Google Asisstanta, aplikacija se može preuzeti sa sljedećih linkova iOS i Android.

Vezane vijesti