Znate li koji su najtraženiji proizvodi u internetskim trgovinama u 2023. godini?

Zanimljivo je da su ove godine neke od tradicionalno najpopularnijih kategorija poput pametnih satova, hladnjaka sa zamrzivačem i LCD televizora zabilježile blagi pad.

Martina Čizmić | 29.12.2023. / 14:15

Online šoping (Foto: Getty Images)

Iako je ludnica blagdanske kupovine iza nas, već nas trgovci zasipavaju informacijama o sniženjima i akcijama za kraj godine. No, što se zapravo najviše kupovalo?

Analiza online potražnje u godini na izmaku, koju u posljednjim danima prosinca već tradicionalno provode na portalu za usporedbu cijena jeftinije.hr, ove je godine otkrila zanimljive promjene u potrošačkim trendovima.

Kupovina na internetu, ilustracija Želite sigurno kupovati za "Crni petak"? Pratite ovih 10 savjeta Hrvatske udruge banaka

Kao i prethodnih godina, kategorija pametnih telefona bila je jedna od najpopularnijih s rastom potražnje od 56 posto. Pametni telefoni davno su postali neizostavan dio naše svakodnevice, a borba za pažnju kupaca između divova kao što su to Samsung i Apple dominirala je godinom na izmaku. Upravo je Samsung A54 bio najtraženiji proizvod godine, a drugi modeli Samsung i Apple pametnih telefona zauzeli su čak devet od deset mjesta najpopularnijih proizvoda godine. Uz njih, na sedmom se mjestu našla i Husqvarna motorna pila Mark II 550XP.

Zanimljivo je da su ove godine neke od tradicionalno najpopularnijih kategorija poput pametnih satova, hladnjaka sa zamrzivačem i LCD televizora zabilježile blagi pad u usporedbi s prošlom godinom što osim promjene zanimanja potrošača upućuje vjerojatno i na trenutnu zasićenost tržišta.

Online šoping "Mala revolucija u online kupovini": U samo dva klika moći ćemo odustati od kupovine obavljene preko interneta

S druge strane, osim spomenute kategorije pametnih telefona, potražnja je blago porasla i u kategoriji perilica rublja i to za 6 % u odnosu na godinu ranije. A tijekom 2023. zabilježen je i porast potražnje u kategorijama keramičkih pločica, komarnika i eteričnih ulja što ukazuje na povećano zanimanje i rastući trend potražnje za proizvodima za uređenje doma.

Među ostalim istaknutim kategorijama zabilježen je i veliki skok potražnje za skuterima. S rastom potražnje od 685 % očito je da domaći potrošači intenzivno traže alternative uobičajenim načinima prijevoza.

Na kraju još jedne godine možemo zaključiti kako su domaći potrošači (ali i oni u regiji) u godini na izmaku posebno cijenili inovacije u mobilnoj tehnologiji, održiva prijevozna sredstva i brigu za kvalitetu doma, ističu s portala jeftinije.hr

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti