Facebook je najveća društvena mreža na svijeta čijim se uslugama koristi oko 1,5 milijardi korisnika diljem svijeta, a iako je njeno korištenje potpuno besplatno i na računalima i na mobilnim uređajima, zahvaljujući oglašavanju ova kompanija okreće milijarde dolara godišnje. Prema informacijama eMarketera, Facebook će ove godine zauzeti 65 posto tržišta oglašavanja na društvenim mrežama te se očekuje da će zarada od oglašavanja Facebooka porasti za 41 posto u odnosu na prošlu godinu – s 11,5 milijardi dolara na čak 16,3 milijardi koliko se očekuje ove godine. U eMarketeru, na temelju broja korisnika i očekivane zarade od oglašavanja, izračunali su kako svaki korisnik ove društvene mreže donosi zaradu od 12,76 dolara, a posebno su istaknuli vrijednost svakog korisnika u SAD-u koja iznosi skoro 50 dolara.

S obzirom kako se očekuje daljnji rast broja korisnika, ali i zarade Zuckerbergove društvene mreže, rasti će i vrijednost korisnika pa se očekuje da će 2017. godine svaki korisnik Facebooku vrijediti 17,50 dolara. Osim Facebooka, ove brojke odnose se i na Instagram, koji je također u vlasništvu Zuckerbergove kompanije i koji bi ove godine trebao okrenuti oko 600 milijuna dolara od oglašavanja. Što se Twittera tiče, ova kompanija ima puno manje korisnika (oko 316 milijuna mjesečno aktivnih korisnika) te se očekuje da će ove godine po korisniku zaraditi 7,75 dolara, dok vrijednost korisnika u SAD-u iznosi nešto manje od 25 dolara. Prema eMarketeru, tržište oglašavanja na društvenim mrežama ove godine vrijedit će oko 25 milijardi dolara, što je povećanje u odnosu na ranija predviđanja ove kompanije koja su se kretala oko 23,7 milijardi dolara.

Izvor: Yahoo