Većina ljudi želi kupiti Samsung ili Apple, ili s druge strane nešto jeftino a solidno. Čini se kao dodatna kombinacija za svemoćne Kineze.
ZTE možda nije toliko poznat brand po pametnim telefonima kao što je to u svijetu mrežne komunikacije i routera, no na njih treba itekako obratiti pažnju s obzirom da su u samo 15 mjeseci udvostručili udio na tržištu SAD-a.
Ako se pitate kako to možete napraviti kraj velikih igrača, jest naravno niska cijena i dobar ugovor s teleoperaterima. ZTE je s 4.2 posto tržišta prošle godine skočio na 8% ove godine. “Došli smo od niotkuda i postali smo solidna snaga”, istaknuo je šef operative za SAD Lixin Cheng.
S druge strane, ZTE nema dobru prolaznost na domaćem kineskom tržištu gdje im je udio na tržištu pao s 5.3 na 3.1 posto, dok je recimo Xiaomi bilježio rast na kineskom tržištu, te za sada još uvijek izbjegavaju tržište SAD-a.
O ZTE-ovim uređajima već smo pisali, primjerice o Axonu, malo skupljem no vrlo kvalitetnom uređaju, što pokazuje i njihov rang telefona, od jeftinijih do skupljih.
Iako je ova priča dobra za ZTE, činjenica je da zarada i nije baš nešto rasla, pa je tako zabilježen rast prihoda s 354 na 369 milijuna dolara. No iz kompanije kažu kako gledaju na ovo priliku dugoročno, te kako su vrlo strpljivi.
ZTE je sada četvrti najveći proizvođač pametnih telefona u SAD-u.