Facebook je počeo kao mala mreža za povezivanje studenata, a u vrlo kratkom roku ova je kompanija počela 'osvajati svijet' te danas profile na Zuckerbergovoj mreži ima više od 1,5 milijardi ljudi. Iako je riječ o nevjerojatnoj brojci, a zahvaljujući oglašavanju na temelju osobnih podataka koje korisnici dijele s Fejsom, Zuckerberg okreće milijarde dolara, osnivač ove kompanije gleda prema naprijed i traži nove mogućnosti širenja, odnosno povećavanja broja korisnika i novca koje će zaraditi oglašavanjem.

'Facebookov plan je globalna dominacija te ova kompanija već provodi aktivnosti koje će im pomoći u izvršenju ovog cilja', komentirali su situaciju oko ove kompanije na Business Insideru. Taj plan uključuje veliko povećanje broja korisnika ove mreže pri čemu će se ponajviše orijentirati na povezivanje ljudi koji imaju ograničeni pristup internetu, odnosno u zemljama u razvoju i siromašnim zemljama u kojima bi tijekom sljedećih pet godina internet trebao postati dostupan. Osim velikog broja korisnika samog Facebooka, sa stotinama milijuna korisnika mogu se pohvaliti i drugi servisi i aplikacije ove kompanije – Instagram koji ima više od 400 milijuna korisnika te Messenger i WhatsApp sa 700, odnosno 900 milijuna korisnika.

rvi korak Zuckerbergovog plana privlačenje dodatnih milijardu korisnika jest omogućiti ljudima u zemljama u razvoju pristup Facebooku, a jedan od problema na koje nailaze u provedbi tog plana jesu male brzine (mobilnog) interneta u zemljama poput Indije u kojoj većina surfa sporim 2G vezama. Kako bi privukli korisnike i omogućili im što bolje korisničko iskustvo usprkos tako malim brzinama, u Facebooku su se pohvalili s razvojem Network Connection Class sustava putem kojeg aplikacija sama može prepoznati brzinu interneta i prilagoditi sadržaj koji će se prikazivati u feedu tim brzinama. Tako će se, umjesto automatskog učitavanje većeg broja fotografija, na početnom ekranu Facebooka prikazivati samo priče bez fotografija, odnosno prikazat će se fotografije u malim rezolucijama kako bi njihovo učitavanje bilo što brže. Kako bi bolje shvatili kako je to surfati malim brzinama, zaposlenici Facebooka također određeno vrijeme surfaju 2G brzinama, što im pomaže u razvoju što boljih usluga za korisnike koji nemaju brzi internet.

Drugi korak u Zuckerbergovom planu jest pronaći način na koji može zaraditi novac na svim tim novim korisnicima iz zemalja u razvoju – kako bi u tome uspjeli, oni konstantno poboljšavaju mogućnosti oglašavanja te su pokrenuli program koji pomaže oglašivačima u povezivanju s lokalnim korisnicima. Npr. u Indiji korisnicima korištenje mobilnog interneta mogu plaćati oglašivači koji će im zauzvrat na mobilne uređaje slati određeni sadržaj – poruke, glazbu i slično. Također, omogućili su i tzv. 'slideshow' oglase namijenjene područjima sa sporim internetom s kojima su video oglase zamijenili sa slideovima (maksimalno pet fotografija prikazuje se u periodu između 5 i 15 sekundi).

Treći dio ovog plana uključuje povezivanje što većeg broja ljudi s internetom, čime će se automatski povećati i broj korisnika Facebooka. Zuckerberg je tako pokrenuo inicijativu Internet.org koja korisnicima u zemljama u razvoju omogućuje besplatan pristup određenim aplikacijama i uslugama (uključujući i Facebook naravno), a rade i na bespilotnim letjelicama koje će služiti kao pristupne točke za mobilni internet i na taj način omogućiti pristup internetu na područjima u kojima nema mreže.